Voor iedereen die al lang bezig is voor een wonder

A

Anoniem

Guest
Ik wil iedereen die net als ik al lang bezig is voor een wonder een hart onder de riem steken. Na 20 maanden en een groot aantal rondes clomid zijn wij in verwachting van ons eerste kindje:

Bij deze de glitters speciaal voor jullie die al lang wachten:

Liefs Flora

van harte gefeliciteerd flora!!!!

Ik heb even meegelezen op je topic 100mg clomid omdat ik de volgende ronde ook ga beginnen ermee en zag dat je inderdaad al een tijd bezig was. Ik ben helemaal happy voor je en wens je veel geluk met dit wonder!!

groetjes

Hallo Flora,

Gefeliciteerd!!!!!!!
Ik wens je een fijne zwangerschap en een gezond kindje.
Bedankt voor de glitters.
We hebben vrijdag de 1ste iui-poging gehad en duimen nu heel hard.

Groetjes
Wietske

Hoi Flora,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Jeetje zeg, 20 maanden is niet niks!
Heel veel geluk toegewenst, en een goede zwangerschap!

En... bedankt voor je positieve verhaal!

Groetjes Jacqy

lieve flora

nogmaals zo, van harte gefeliciteerd,
ben je al een beetje aan het idee gewend

xx linda

Van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.

Ook bedankt voor je positieve bericht.
20 maanden is niet niets.....

maar ik wou dat het bij mij met 20 maanden gelukt was, dan had ik nu al wel een baby in m'n armen gehad

Wat geweldig voor jullie echt super hoe lang ben je nu in verwachting?

Wij zijn ook met ronde 20 bezig maar ben nu in behandeling bij de Gyn ze hebben bij mij Endometriose geconstateerd dus zal met IUI of IVF gaan beginnen hangt af van de verklevingen bovendien heb ik een cyste van 5 cm (maar deze belemmerd niet om zwanger te worden) Ik heb dit nieuws vandaag gekregen dus moet het nog even laten bezingen dat ik niet natuurlijk zwanger zal worden. Ik wordt 5 september geopereerd dan wordt de cyste verwijderd en kijken ze hoe veel verklevingen er zitten.

Maar als ik dit dan lees wordt ik wel weer heel blij ik blijf gewoon positief en hoop zo dat het voor ons ook eens zover zal zijn.

veel liefs
Patricia

Terug
Bovenaan