Voor iedereen die het even niet meer ziet zitten

Lieve meiden,

ik ben Gré, 30 jaar en heb hier jaren berichten achtergelaten.
na 50 maanden( 4jaar en 2 maanden) ben ik dan eindelijk zwanger.

Wat jullie allemaal doormaken, weet ik als geen ander.
Elke maand die hoop, onzekerheid, onbegrip, teleurstelling, iedereen wordt zwanger om je heen. En ga maar door.
Ik heb ook tijden gehad dat ik het niet meer zag zitten. Bij ons was alles goed, waarom lukte het dan niet?
Na 6 IUI behandelingen ben ik bij de eerste IVF zwanger geraakt. Gevoelsmatig wist ik al dat ik zwanger zou raken via de IVF en niet via de IUI. Dat het de eerste IVF lukte had ik nooit durven hopen. Ik heb er heel veel voor moeten doen, maar eindelijk is er resultaat.
Ik ben nu 14 weken en 4 dagen zwanger. De eerste weken waren erg spannend voor me. Vaak heb ik mij afgevraagd "ben ik wel zwanger?". Na zoveel jaar, durf je steeds minder te hopen.
Vorige week een mooie echo gezien, het is dus echt zo.

Ik wens jullie allen heel veel sterkte toe. Zorg dat je op dit forum  een steun kunt zijn voor een ander. Ik heb er veel baat bij gehad, omdat iedereen hier  weet hoe je je voelt. In je omgeving begrijpen de mensen vaak niet hoe je je voelt, omdat ze het zelf niet hebben mee gemaakt.

Veel liefs en zwangerschapsglitters voor jullie allemaal.

Gré

And don't forget HOOP DOET LEVEN

hey ,meisje, hoe gaat het bij jou.... hier gaat het wel , ik heb echt zulke koppijn en moe niet normaal meer!!! maar ik ben net terug van de kliniek en had nou aan iedere kant 7 eitjes... moet zaterdag terug komen en dan dinsdag de punctie.... vrijdag terugplaatsing en dan weer 16 hele lange dagen!!! dus ik weet net voor de carnaval of ik zwanger ben ja of nee... zoniet dan zuip ik me helemaal van de wereld, hahahah ik lust helemaal geen alcohol....

we gaan er voor....

meisje geniet he!!!!

tot snel weer, dikke kus van mij

hoi gre,

wij zijn nu 2 jaar verder,dus nog niet zolang als jou.
wij gaan met IUI van start met hormoonstumulatie (puregon en pregnyl),we hadden eigenlijk deze maand al kunnen beginnen,maar omdat we op wintersport gingen viel mijn 10e dag in de vakantie (10e dag moest ik eigenlijk naar het ziekenhuis) dus nu beginnen we over ongeveer 2 weken met het spuiten.

echt tof zeg dat je nu wel zwanger ben! geef hoop!

xxx mier

@depri.
Meid wat spannend weer. Ik hoop het zo, dit keer. Ook al drink je geen alcohol, je kunt dan altijd doen alsof je dronken bent. En het is altijd lachen asl je van die dornken mensen bestudeerd. maar we hopen op goed nieuws. De dagen worden weggestreept, het einde is in zicht. Zometeen weet je weer waar je aan toe bent. Succes met de terugplaatsing, neem iets mee wat je geluk brengt. Ik had van mijn broer een geluksmunt gekregen, die ik aan een leren koordje had gehangen. Sinds de behandeling heb ik hem gedragen onder mijn kleren. Het heeft gewerkt, nu draag ik hem niet meer, maar dat hoeft ook niet. Mijn broer zij al dat de munt al heeft gewerkt. Eigenlijk zou ik hem aan jou moeten geven. Dus lukt het nou niet, dan stuur ik de munt naar jou toe, afgesrpoken?
Toi toi
Liefs Gré

@Mier.
Bedankt voor je berichtje.
 De hormonen kunnen heel veel effect hebben op je humeur en je lichaam. Misschien valt het nog mee bij jou, bij mij was het bij elke IUI behandeling weer anders, wat betreft de bijwerkingen van de medicijnen. De ene keer moe, dan weer erg hoofdpijn, misselijk en ga zo maar door.
Ik wens je heel veel succes met de behandeling en hopelijk is het direkt raak.
Ik lees het vanzelf wel, want ondanks dat ik nu ruim 16 weken zwanger ben, lees ik toch regelmatig even de berichtjes op dit forum. Tsja, hier heb ik toch heel lang gezeten.

Veel liefs van gré

Terug
Bovenaan