Voor iedereen die het interesseerd

Hallo meiden,

Ben donderdag voor de 2e keer naar de vk geweest en heb het hartje horen kloppen. Wat een geweldig geluid is dat zeg, net een stoomlocomotiefje, maar dat hoort zo.
Verder alles goed, mijn buik is flink gegroeid, mijn hb was goed en bloeddruk ook prima.
Ben helemaal opgelucht, is toch weer spannend hoor om heen te gaan.

Maandag gaan mijn man en ik nog een weekje op vakantie naar de Algarve. Heerlijk genieten al wordt het er wel warm.

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en jullie Claudy gauw mogen volgen naar het zwangerforum.

Liefs,
Joan

Ha Joan,

Fijn om te horen dat alles voorspoedig gaat. Dat is je van harte gegund.

De Algarve is heerlijk. Kan er inderdaad wel warm zijn, maar er staat meestal wel een aardig windje dus is het wel goed uit te houden. Als je iets van de kust weggaat, wordt het trouwens steeds mooier. Minder toeristen en minder grote appartementenflats. Al zo'n 10 of 20 km van de kust is de omgeving echt prachtig. Geniet van je vakantie.

groetjes,
Gonnie

Hoi Joan,

Mooi zeg dat je het hartje weer hebt gehoord. Moet heel speciaal zijn!

Wij zijn ook ooit in de Algarve geweest, Albufeira, en ik was helemaal verliefd op alle leuke pottebakkerijtjes overal...en lekker eten! We zijn zelfs nog een dag op en neer naar Lisboa geweest, een prachtige stad! Met een xtra overnachting kun je wel veel meer zien.
Wij hadden wel 1 kakkerlak in ons app. en die joeg manlief ipv naar buiten...onder ons bed: IEKS!!!
Maar hopelijk is het bij jullie kakkerlakproof gemaakt door de eigenaar...

Veel Portugese zon en gezelligheid,
liefs Suus

Terug
Bovenaan