voor iedereen die het leuk vindt en ook voor mirjam78

A

Anoniem

Guest
hallo damens!

hier jazzie

ik moet zeggen dat ik het weekend behoorlijk down was.. maar er nu wel overheen ben! Had zaterdag mijn nod en ongi geworden
en  nu  ga ik  deze maand toch echt proberen om niet te veel op te letten.. klein btje hopen mag natuurlijk altijd

ik moet wel zeggen dat het (vrouwelijk)lichaam een raar iets is.. wat toch echt doet wat ie zelf wil.. niet te sturen. al hoop je nog zo hard(ZUCHT)
en het geeft ook zoveel rare vage symtonen... er moet gewoon op de buik komen te staan missie volbracht of zo... en dan het liefst wel direct na de bevruchting.

Ik weet dat ik nu echt nog niet mag klagen(nu 2de ronde), maar toch moet ik zeggen dat ik het nu al erg zwaar vind dat wachten..  Ik wil wel laten weten dat  ik  diep respect heb voor al die vrouwen die al in de zoveelste ronde zitten en dan nog zo enthousiast kunnen reageren op iedereen die met de mededeling komt zwanger te zijn. na kort of lang proberen.

(ik hoop dat jullie damens me toch toestaan dat ik een klein beetje last heb van zelfmedelijden) hahaha nee hoor niet meer,  maar wel gehad 2 daagjes!

ik weet eigenlijk niet eens wat ik wil zeggen.. gewoon even mijn hart uitstorten of zo..

ik zou nu maar stoppen dan!

oja mirjam78 hoe staat het ermee? heb jij wel goed nieuws deze maand?
al getest? ik hoop het wel!

Liefs Jazzie

Hoi Hoi

Hier gaat alles nog steeds goed, nog niet ongi en ook nog niet getest.....
Ik ben het morgen van plan en dan zullen we wel zien.
Je mag best een beetje medelijden hebben met jezelf hoor, maar je moet natuurlijk wel positief blijven (hoe moeilijk dat soms is) We willen het gewoon erg graag en dan is het irri dat niet gelijk zover is.
Maar we zijn net 2 a 3 maanden bezig dus ja... gemiddeld staat er 3 tot 6 maanden voor, dan zou 70% van de vrouwen zwanger worden. (helpt dit? :)

Op mijn lichaam vertrouw ik niet echt meer al zegt mijn intuitie dat het wel zo is (zwanger zijn)
Zodra ik iets weet..... I will let you know!!

xx

Hoi Mirjam

ik ben nu weer positief ingesteld hoor!

ik hoop zo voor je dat het gelukt is! ik ben wel benieuwd morgen.
en dan wel zo nu  en dan laten weten hoe het gaat hoor!

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan