Voor iedereen die het lezen wil

Hallo lieve meiden,

Bedankt dat jullie allemaal zo met mij meeleven. Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Zal ik bij het goede nieuws beginnen ??? Of het slechte nieuws ??? Dan maar bij het slechte nieuws, dan hebben we dat gehad. Ik heb inmiddels 3 nega testen. Het goede nieuws is dat ik ook nog niet ongi ben. Ik had 9 juni mijn NOD. Maar nou heb ik een vraagje. Mijn vriend gaat de komende 14 dagen weg voor zijn werk. Maar wij hebben een kat. Kan het kwaad als ik met latex handschoentjes (doktershandschoentjes) de kattebak doe ???? Dacht het niet toch ??? Mijn handen zijn beschermd. Daarna goed handen wassen. Ik kan het toch moeilijk aan mijn ouders, schoonouders, broers, zussen en/ of schoonzussen of zwagers vragen. Of aan de buurvrouw. Ik hoor graag jullie antwoorden.

Veel liefs Biaggi
 
He! Biagi,

Ben ik weer hihi, nee hoor dat kan geeen kwaad wel dus die handschoenen aan doen hoor en inderdaad de handen wassen.

Het blijft spannend voor je he? zeker als je vriend ook nog eens weg gaat voor 14 dagen lang zeg!! mag ik vragen hoe het komt dat hij er zolang niet is,zakenmannetje of werkt ie op een booreiland!

Lees het wel weer, ps predictor zegt dat ik morgen al kan testen maar mijn NOD is pas as woensdag de 16! denk dat ik toch maar wacht. is toch veelste vroeg?

Morgen moet mijn hond geopereerd worden dus echt een leuke dag zal het niet worden, ze heeft een tumor in haar buik hopelijk zal de narcose etc goed verlopen en kan ik haar weer veilig mee naar huis nemen als ik haar 's-middags weer ophaal. Hopelijk ziet alles er van binnen verder goed uit en kan ze weer heel wat jaartjes vooruit! ze is erg speciaal voor me een soort'kindje".

We keep in touch!

probeer je rustig te houden he? lijkt me niet makkelijk ik zou best zenuwachtig zijn 9 juni en nu nog niks dat is niet goed die spanning voor as mammies!

Liefs Chili
 
Natje en chili bedankt voor jullie reacties was al bang dat mijn kat 14 dagen geen schone bak kreeg, geintje.

Chili om even jouw vraag te beantwoorden. Mijn vriend is militair.
Als ik jou was zou ik tot 2 a 3 dagen na NOD pas testen. Ja, ik heb makkelijk praten. Ik deed het ook gelijk een dag na mijn NOD. Maar achteraf lees ik hier toch vaak dat dan de Hcg in je urine voldoende moet zijn. In mijn geval dus weer niet. Bij sommige vrouwen duurt dat wat langer. Heel veel succes morgen met je hond bij de dierenarts. Ik ken dat wel een beetje. Onze kat is ook net een kind voor ons. Ik zal het proberen me rustig te houden. Al deze spanning van dat wachten, en nu gaat mijn vriend ook nog eens weg. Boehoe, beetje verdrietig. Maar gelukkig heb ik jullie. Ik zal dan de aankomende 14 dagen hier ook veel te vinden zijn.
Mijn vaste afsluiter.

Veel liefs van Biaggi
 
Biaggi,

We zullen wel voor je zorgen hoor en al je mailtjes beantwoorden zodat je niet het gevoel hebt helemaal alleen te zijn, ....bij het goede nieuws!

Spannen hoor militair moet je vriend ver weg?

bedankt voor het medeleven met mijn hond.

Liefs: Chili
 
Hoi Biaggi,

Spannend joh! En tegelijker tijd vervelend natuurlijk van die drie nega testen. Maar waarom vraag je niet een bloedonderzoek bij je HA aan? Misschien ben je dan nog zeker van je zaak voordat je vriend weggaat.
Of ben je onregelmatig ongie?

In ieder geval veel succes en sterkte met wachten of testen!

Groetjes Dianne
 
Terug
Bovenaan