Voor iedereen die in de mmm zit

Hallo meiden,

ik ben Helma ben 28 jaar en ben 21 weken van een tweeling. Nu zul je denken, wat doe je hier dan!!! Ik wil mijn verhaal vertellen voor iedereen die in de mmm zit.
Wij hebben er bijna vier jaar over gedaan om zwanger te worden. Mijn man zijn zaad is heel slecht en de enige optie voor ons was ivf icsi. In totaal hebben wij 3 complete ivf icsi behandelingen gehad en twee terugplaatsingen van cryo's (diepvries embryo's).
Wij hadden nog vier cryo's in de diepvries en hadden zoiets van: deze nog opmaken en dan stoppen we ermee. Dan wilden we over over kid. Het eerste buisje wat ze ontdooiden ging niet goed, maar het tweede wel en het resultaat is dat we nu zwanger zijn van twee meiden. We hadden er helemaal niet op gerekend dat het zou lukken, hadden alle hoop al opgegeven. En zie de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ik heb in die tijd heel veel steun gehad aan de ivf-site. www.ivf-site.nl. Daar zitten zoveel mensen in het zelfde schuitje.
Ik wil tegen iedereen zeggen: Geef de moed niet op!!!

Als jullie vragen hebben over ivf, stel ze gerust, ik beantwoord ze graag.

groetjes van Helma

Hoi Helma,

Bedankt voor je lieve berichtje. Dit soort verhalen doen mij erg goed. Dat heb je soms nodig om de moed erin te houden.
Geniet van je zwangerschap!

gr.Inge

hallo, ik ben Angie, 26 jaar en misschien dat mijn verhaal jullie ook een klein beetje moed geeft......... Mijn manlief heeft geen zaadleiders, dus onze enigste kans was icsi-pesa. Dit hebben wij 3 keer moeten doen........ En elke keer was zwaarder.... De resultaten tijdens de behandelingen waren ook nooit om over naar huis te schrijven, de laatste keer had ik zelfs na tijden hormonen spuiten nog maar 2 goede eitjes....
Maarrrrrrrr.............. Van die 2 goede eitjes heeft er zich eentje heerlijk in mijn baarmoeder genesteld, en is inmiddels uitgegroeid tot een foetus van 15 weken!!!

Ik wil maar even zeggen......... Het kan allemaal nog, ook al is het zo ontzettend zwaar en vallen de resultaten heel erg tegen........ Je hebt uiteindelijk maar 1 eitje en 1 zaadcelletje nodig........

Heel veel sterkte iedereen !!!!!!!!!!!!!

Heee Helma,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat ontzettend fijn voor jullie en idd je hebt gelijk hoor, we zullen ook nooit opgeven, want de moed erin houden is gewoon het allerbeste. Het zal ons ook gaan lukken.

liefs Mickey

hallo iedereen,

Ik ben geertje en ik ben 25 jaar. Wij zijn 2 1/2 jaar bezig geweest om zwanger te raken, vanwege pcos en overklaarbare onvruchtbaarheid.  
13 maanden clomid, 4 a 5 keer ovulatie inductie, waarvan 2 vreselijk mislukt en nu net voor de 1e IUI 6 weken en 4 dagen zwanger. Ik had het al helemaal opgegeven, maar het is echt mogelijk.

Dus hou vol, wonderen bestaan!!!!

Hee luitjes,

dit is wat we nodig hebben op dit forum. Positieve en goede berichten.

Dat houdt de moed erin voor alle dames hier op het forum.

Bedankt allemaal!!

Groeten Puck.

Terug
Bovenaan