Voor iedereen die mij kent.

A

Anoniem

Guest
Dag lieve dames,

Zoals jullie weten heb ik wat afstand genomen van dit forum, zodat ik er wat minder mee bezig ben. Gelukkig is dit gelukt en hebben mijn hubbie en ik weer enigszins ontspannen geklust. Geen ovutesten, thermometers etc. meer, gewoon de natuur zijn gang laten gaan (maar wel met de vermoedelijke datum van mijn eisprong in mijn achterhoofd ). Ik zit nu inmiddels rond die datum (dacht hem gisteren gevoeld te hebben).

Nu is het zo dat ik nog wel regelmatig check of er nieuwe berichten zijn van jullie. Het is me opgevallen dat er heeeel veel nieuwe zijn (voor degenen die dit ook lezen: welkom!!) en dat "die oude garde" ook niet echt meer actief is. Daarom ga ik voorgoed afscheid nemen.  Schrik niet: niet van jullie maar alleen van dit forum! Ik kom voortaan alleen nog maar op de Klusbus-site. Vandaar dat ik mijn aanwezigheid op dit forum bij deze wil afsluiten.

Mama van 5, ik hoop dat je dit nog leest. Ik zie jou nl. nog niet als lid van de Klusbus op de lijst staan (of mss onder een andere naam??), maar zou het wel leuk vinden als je daar af en toe een je neus komt laten zien. Heb je het webadres??

Dames, goodbye hier en tot gauw  in de Klusbus!!

Liefs,

Tammy

P.S. Ik mis jullie wel hoor!

Lieve Tammy !
Jammer dat je ons gaat verlaten, maar kan me het ook wel voorstellen hoor.
Je word hier toch ook erg geconfronteerd met degene die zwanger worden he?
Ik miste je naam al wel een tijdje.....
Ik hoop dat je genoeg voldoening haalt uit de klusbus, ikzelf heb me hier nog niet aangemeld, maar als het deze maand weer niet gelukt is ga ik dat zeker ook doen.
Wat is de site ook al weer?
In ieder geval veel sterkte met het zwanger worden, hoop voor jullie dat die dag nou toch snel mag aanbreken.
Liefs van Miena.

Lieve Tammy,

Ben er nog steeds hoor en het klopt dat ik nog geen lid ben van de klusbussite! Wilde ff afstand nemen van alles en las af en toe nog wat hier en nu lees ik dus toevallig jouw berichtje.
Wil je nog even website vermelden, dan meld ik me aan, want wil natuurlijk wel weten hoe het je vergaat!
Ik ben inmiddels bij de gyn geweest en ga daar vrijdag weer heen. Hopelijk krijgen we deze maand inzicht wanneer mijn eisprong is, ik heb er in ieder geval wel 1 dus dat is al weer een hele opluchting.

Ik hoop je gauw te spreken op de andere site!

Liefs mama van 5

Hallo Tammy,

Jammer dat je hier weggaat. Ik heb je hier maar kort meegemaakt maar heb wel steeds met je meegeleeft. Ik hoop voor je dat het deze keer wel raak is.

Ik begrijp je keuze wel hoor. Ik vind het heel goed van je dat je afstand hebt genomen.

Misschien meld ik me ook wel aan bij de klusbus. Wil je het adres hier nog een keer neer zetten.

Succes en liefs Marije

Hoi Tammygirl,

ik heb groot respect voor je keuze en kan me ook goed voorstellen dat je dit zo doet.
Natuurlijk zie ik je nog op de site van de klusbus en zo blijven we gewoon op de hoogte van hoe het gaat.

Voor de andere dames: dit is de link van de klusbus http://groups.msn.com/deKlusbus
wie weet tot daar

Tamar

Terug
Bovenaan