Voor iedereen die vanaf dag 1 flesvoeding heeft gegeven.

Hallo allemaal

IK BEN 29 WEEK ZWANGER VAN ONS   2E KINDJE.nU WEET IK AL DOOR EEN EERDERE KEIZERSNEDE DAT IK IN HET ZH GA BEVALLEN.IK BEN VAN PLAN OM VANAF DAG 1 FV TE GAAN GEVEN MAAR NU ZIT IK MET EEN VRAAG.HIER BIJ ONS IN HET ZH GEVEN ZE FV IN EEN WEGWERP FLESJE IK DENK DAT JULLIE WEL WETEN WELKE IK BEDOEL.MAAR THUIS KRIJGT DE KLEINE NATUURLIJK EEN HELE ANDERE FLES.KAN IK ZO MAAR VAN HET ENE OP HET ANDERE MOMENT OVERSTAPPEN OP EEN ANDERE FLES?OF KAN IK BETER MIJN EIGEN FLES MEENEMEN.HOE HEBBEN JULLIE DIT GEDAAN?IK WEET NIET HOELANG IK MOET BLIJVEN MAAR ALS IK VAN EEN GEWONE BEVALLING ZONDER COMPLICATIES UITGA ZAL IK NA EEN DAG NAAR HUIS MOGEN.OOK WIL IK FRISO GAAN GEVEN OMDAT DIT EEN STUK GOEDKOPER IS DAN NUTRILON EN FRISO BIJ MIJN ZOONTJE OOK PRIMA IS BEVALLEN MAAR BIJ ONS GEVEN ZE NUTRILON WETEN JULLIE OOK HOE IK DIT HET BEST AAN KAN PAKKEN?

Hoi hoi.

Ik zou dan gewoon je eigen flesje meenemen.kan je kindje meteen goed wennen,hopelijk lig je er maar n dagje maar je weet t niet.
en wat betreft de voeding hebben tegenwoordig alle ziekenhuizen ook friso?
zo niet zou ik die ook gewoon meenemen,stel dat je n paar dagen moet blijven kan die omschakeling wel voor krampjes zorgen.

fije zwangerschap verder en ik wens je een goede bevalling!

groetjes ramona

Hoi,

Ik ben ook in het zh bevallen.
Ik wilde BV geven, maar omdat mijn dochtertje dysmatuur was, is dit mij toen afgeraden.
Ook ik heb toen de voeding van het zh gebruikt met de daarbij behorende fles.(ik kon ook niet anders)
Thuis ben ik gewoon overgestapt op mijn eigen flessen en voeding, dit gaf geen enkele problemen.
Ik denk dat het ook maar net aan het kindje ligt, maar als ik het op voorhand zou weten nam ik het wel mee.. je weet maar nooit.

Groetjes Debby mv B'Elanna (04-10-2006)
Succes met de zwangerschap en geniet er nog maar even van!!

Hoi,
hier was ook na 3 dagen overstappen geen probleem. Maar als je het toch al weet dan zou ik gewoon mijn eigen fles, spenen en voeding meenemen.
Groetjes Veerle

Heey,

Ik ben met de eerste ook in het ziekenhuis bevallen.
Heb gewoon mijn eigen fles eme genomen met even de naam erop..
Dit was geen probleem..

succes met de bevalling

groetjes simone

hey bij mijn eerste ben ik bevallen in het ziekenhuis
en kreeg daar flesje nutrilon standaard
maar bij ziekenhuis bij mijn nichtje kregen ze friso ,denk dat het aan het ziekenhuis ligt mischien kan je eens informeren wat ze bij jullie geven
gr marijke   melissa bijna 3 en wesley 3 maanden

Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen, en ben dus ook begonnen met de flesjes van het zh. Ze hadden bij ons ook Nutrilon standaard voeding, dus dat ben ik ook gaan gebruiken. Verder ben ik toen we thuis kwamen begonnen met de flesjes van Avent, deze hebben nl. dezelfde speen als die van het zh. Dit verliep heel goed!

hoi

dat flesje is van nutrilon, mijn zoontje heeft met 6 weken 2 nachten int ziekenhuis gelegen, en kreeg ook die wegwerpfles
zelfs hij vond het prima....
denk dat je zo kan overgaan op je eigen fles thuis

wat de voeding betreft.... van dezelfde soort voeding kan je gewoon naar een ander merk
alleen niet als je bijvoorbeeld van hypo allergeen naar standaard gaat
dus van normaal naar normaal is geen probleem

Terug
Bovenaan