voor iedereen hier!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden.

Ik ken jullie niet en jullie kennen mij niet. Ik ben van het maart forum en nu 7 weken zwanger van ons eerste kindje. Hiervoor heb ik een MK gehad, maar daarna dus meteen in ronde 4 weer zwanger.

Nu wil ik iedereen op dit forum ff een schouderklopje geven en een hart onder de riem steken. De meeste van jullie zijn al heel lang bezig op verschillende manieren. Ik vind het soms heel oneerlijk voor jullie dat ik zo snel zwanger was zonder enige hulp dan ook ( ik ben daar natuurlijk wel dankbaar voor) terwijl er hier zo veel meiden zijn die zon moeite er voor doen maar waar niet niet 1 2 3 bij lukt! Ik ben erg bevoorrecht en dat besef ik maar al te goed!

Ik hoop dan ook dat jullie ter zijner tijd ook naar een ander forum mogen verhuizen, het is jullie allemaal erg gegunt na zon lange tijd vol hormonen en lastige obstakels!

Ik wens jullie het allerbeste toe en heel veel geluk en sterkte in deze periode!

Zo, ik wilde gewoon ook even een hart onder de riem steken!!

liefs sweety ( 7w1d zw)

Lieve Sweety,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ga er maar heerlijk van genieten.
Wel grappig dat je "ons" niet kent, ik ken jou namenlijk wel.... ik kan het niet laten om ook mee te lezen bij zwanger worden..... dus ik heb je al een tijdje gevolgd.. ha ha...
Bedankt voor je hart onder de riem, lief dat je aan "ons" denkt!
Wij hopen ook een keer met positief nieuws te komen, al duurt het dan misschien wat langer.
Wens je een fijne zwangerschap.

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan