Voor Iedereen....ik ga even weg!

Hallo meiden,

Helaas ben ik weer ongi geworden, ik voelde het alweer helemaal aankomen. Ik heb besloten komende maand aan de pil te gaan. Onder andere omdat we deze maand op vakantie gaan, en ik dan zeker weet dat daar niet ongi  ga worden. Ik ga maar één maand aan de pil maar wil in die maand totaal tot rust komen. Helemaal niet bezig zijn met zwanger worden etc. Ik heb eigenlijk niet het idee dat ik de komende maanden wel zwanger ga worden. Vorig jaar ging het in ieder geval veel gemakkelijker. Ik wil voor mezelf een maand helemaal rust.
Denk dat het goed voor me is. Het is absoluut niet zo dat ik in een dip zit ofzo maar het lijkt me gewoon goed & lekker.
Meiden ik kom na mijn vakantie jullie wel even weer opzoeken.
Voor de meiden met veel verdriet, heel veel sterkte.
Voor Inge met haar 2e IUI, heel veel succes.
Ook voor de klussers natuurlijk heel veel succes.
En voor de zwangeren die hier af en toe nog buurten, geniet van jullie zwangerschap.
Voor allemaal een hele dikke knuffel van mij.

Liefs Biate.

Fijne vakantie! Waar ga je heen? Wij gaan volgende week naar Tenerife voor 17 dagen. Zalig!!!! Kan bijna niet wachten. Heel veel plezier op jouw vakantie. Lekker genieten en helemaal uitgerust en ontspannen terug komen!

Groetjes, Kat

He meissie toch. Wat een tegenvaller weer he die ROT ONGI!
Gelijk heb je hoor! Geen gedoe op vakantie. Lekker genieten samen en het even van je af proberen te zetten.

Ik ben ondanks al onze gebreken en een zeer kleine kans om zwanger te raken toch zwanger geworden  na een zeer relaxte zonvakantie in Turkije. Het is dus zeker goed voor het hele proces!

Geniet lekker van elkaar en van de omgeving (waar ga je eigenlijk naar toe?)

We horen je na de vakantie wel weer!

lfs inge

Hoi Biate,

He wat jammer nou dat je ongi bent geworden ik had zo gehoopt voor je dat je beter nieuws had. Je gaat nu binnenkort op vakantie, geniet ervan en neem lekker je tijd.
Soms lijkt het net of je lichaam toch wat meer tijd nodig heeft om je miskramen te verwerken. Bij mij geld hetzelfde, ik ben ook niet meer gelijk zwanger terwijl ik het (misschien heel stom) wel verwacht had. Dus ik ga er ook maar vanuit dat het nog even op zich laat wachten.

Jij een hele fijne en ontspannende vakantie toegewenst. Ik heb je op de lijst laten staan. Zo gauw je hier weer terug bent en ook weer op de lijst wilt met een NOD datum dan hoor ik het wel.

Liefs Bibi **

Lieve Biate,

Wat een goede beslissing van je.
Ik kan me zo goed voostellen dat je even je gedachte op een ander spport wilt zetten.
Daarom hoop ik dat je enorm gaat genieten in.... (geen flauw idee waar) en dat je even helemaal tot rust komt.

Fijne vakantie en tot spoedig...

Knuffel,

Corina

Hoi

Verstandig van je. Als ik wat meer cash had zat ik nu in verwegistan hoor. Pffff ik wordt zó moedeloos van dat gezeur elke maand.....wachten wachten wachten en dan wéér ongesteld. Jij zit niet in een dip maar de mijne zit eraan te komen. Ik zit nu in ronde 9. In ronde 4 een mk gehad. Vandaag vertelde ik iemand nog dat ik bijna weer aan de pil zou gaan omdat ik dat wachten en die spanning soms spuugzat ben. Ook omdat ik 37 ben gaat het niet meer van een leien dakje. Ik denk dat ik hier misschien ook wat afstand van moet nemen, van het forum. Gewoon ff een tijdje aan iets anders denken. Maarja, zit in de ww he? probeer veel afleiding te zoeken maar dat ritme heb ik nog niet gevonden en áls ik het heb zal ik wel weer een baan hebben. Nou ja, veel plezier tijdens je vakantie en als jij nog tips voor me hebt om ff het zwanger willen worden gevoel van me af te zetten............GRAAG!!!

groetjes Jeannette

Hoi lieve Biate,
Wat goed van je om afstand van het zwanger worden te kunnen nemen.
Ik hoop dat de vakantie jouw en je partner goed zal doen, en dat jullie geduld spoedig beloond zal worden, het is een vruchtbaar forum hier lees ik.
Meid ga lekker van je welverdiende vakantie genieten en tot later!!
Liefs Annemarie( vandaag al weer 8 weken zwanger, morgen voor een echo, dan volgt er spoedig weer een bericht van mij hier.)

Terug
Bovenaan