Voor iedereen met een goede echo!

Hey Meiden,

Allemaal super gefeliciteerd met jullie goede echo's, wat een heerlijk gevoel he??!! Geniet er lekker van!

Wij hadden gisteren met ruim 13 weken ook een goede echo, het zag er allemaal keurig uit volgens de gyn. :))

Nu mag iedereen het goede niews ook weten, hoewel er inmiddels aardig wat mensen al op de hoogte waren.....

Krijgen jullie ook van iedereen cadeautjes? Wij hebben gisteren en vandaag allemaal sokjes, een dekentje, rammelaartjes rompertjes gekregen, heel lief!! Wel fijn als mensen zo met je meeleven he?

lfs Mickey

Geweldig gefeliciteerd met je goede echo!

En natuurlijk alle andere meiden die al een echo hebben gehad!
Leuk inderdaad om kadootjes te krijgen, wij hebben ook al het een en ander gekregen. Een speelkleed, rompertjes, knuffeltje, sokjes ed. Echt schattig!

Wij hebben aanstaande dinsdag de 2e echo, de eerste hadden we bij 7(+1) week. Dinsdag   ben ik dan 13 weken. Ik vind het echt enorm spannend!
Hoe waren jullie daaronder?
Ik ben echt zenuwachtig dat het misschien niet goed zal zijn....
Het heeft bij ons bijna 3 jaar geduurd voor ik eindelijk zwanger was dus het is echt mijn grootste angst dat het nu niet goed is....
Ik weet het, stress is niet goed voor de kleine, maar ik kan er niks aan doen...
Ik kan niet wachten tot het dinsdag is..

Groetjes Sandra

Fijn he,.. om zo weer even je kleine gup te zien spartelen?

Het blijft spannend allemaal..

Hadden we maar zo'n luikje in onze buik dat we af en toe even konden spieken..

Esmé 12wk

Gefeliciteerd meiden!!

Ik heb eergister een echo gehad, zit nu op 10 weken en 5 dagen.
Het zag er helemaal goed uit, en we hebben het hartje gehoord! Het was al zo mooi, met armpjes en beentjes eraan, het zwaaide zelfs even naar papa en mama!!!!

Het is inderdaad super als iedereen zo meeleeft, mijn schoonfamilie heeft zelfs al een kinderwagen voor ons gekocht!!! Te lief gewoon, en een hele koffer vol kleertjes ligt ook al klaar, oh ja, en een speelkleed :)

Ik kan niet wachten tot ik in week 14 zit, dan kan ik het van de daken gaan schreeuwen!

Terug
Bovenaan