Voor iedereen, moi en tamara

Nou daar ben ik weer!
vorige week laatste pil ingenomen om ongesteld te worden (het bleef immers weg)
Wat gebeurt er?
Zaterdag rosig waterig spul
Zondag was het heel donkerbruin/zwart
En dit alle 2 maar 1x gezien dus het stelde niks voor!
Ik neem aan dat ik gewoon niet ongesteld ben geworden.snap er helemaal niks van! deze kuur heeft dus niet gewerkt! heb voor vrijdag weer een afspraak met huisarts gemaakt, dus dan maar weer zien wat de volgende stap is!begin me nu toch wel erg zorgen te maken...h.a zij dat het door deze kuur toch echt op gang moest komen.......
na ja vrijdag maar weer afwachten!ik hou jullie op de hoogte!

Moi moet of moest jij naar de gyn? en hoe is het afgelopen?

en hoe is het met jou tamara?

even een vraagje:

wat voor kuur kreeg jij om je ongesteldheid op gang te laten komen? en was dat omdat je net pas bent gestopt met de pil?? Ik ben namelijk al 1 jaar gestopt en steeds had ik een regelmatige cyclus en nu ben ik al meer dan 2 weken overtijd. De huisarts zei dat ik moest afwachten (heb 2 testen gedaan maar steeds negatief) en nu moet ik vrijdag langskomen voor een test. Anders wil ze me ook zo'n kuur geven. maar wat is dat voor kuur???

alvast bedankt

Hoi Femke,
Weet je zeker dat hetgeen je hebt gehad geen menstruatie was?
Ik had dit nl afgelopen keer ook en dacht dat ik dus niet ongesteld was geworden maar ik heb nu al twee testen gedaan en die waren allebei negatief.(jeetje wat een lange zin...)
Het kan dus best zo zijn dat dit toch een beetje een menstruatie was...het moet wrs opgang komen,maar je had tenminste iets...
Ik ben ook geen dokter,maar ik hoop dat ik gelijk heb.
Succes bij de huisarts vrijdag!
Liefs Esther

Hallo!
Lees net jullie berichtjes!
Ja nou kan ik het doosje niet meer vinden........het was een kuur van 10 dagen lang, 3x op een dag een pil slikken van 15 mg!het was een hormoon!De h.artsen zijn er niet zo voor om dit voot te schrijven! in de bijsluiter stond ook dat dit medicijn word gebruikt als je de menstruatie uit wil stellen......hoop dat ik je zo wat heb geholpen..........
ik denk ook wel dat het een ongie aanval was maar dat het niet heeft doorgezet!na ja ik hoor het morgen wel!ikhoujullie op de hoogte!
liefs fem!

oeps was nog wat vergeten! vorig jaar 1 juli ben ik gestopt met de pil, toen nog in september en december ongie geweest en nu niets meer!
heel erg balen!liefs fem

Terug
Bovenaan