Voor iedereen.. TIP!

A

Anoniem

Guest

Hoi Mama's,

Als ik zo de "problematiek" en vragen op dit forum lees heb ik misschien wel een heel goede tip voor jullie..

Namelijk het boek;   BEGRIJP JE EENJARIGE
(Geschreven door Sarah Gustavus Jones)
Kosten: 14,95

Het is een echte aanrader en zal voor veel inzichten zorgen. Sarah, die het boek heeft geschreven is psychotherapeute en leert je door de ogen van je dreumes te kijken. Onderwerpen als woedeaanvallen, slecht slapen, gebroken gezinnen en slecht eten worden besproken en leren je het te begrijpen én hoe er mee om te gaan..

Uiteraard, gezien het psychologische aspect, is het een boekje dat in mijn kast staat. Maar eigenlijk zouden alle mama's dit in huis moeten hebben danwel hebben gelezen..

Wie weet hoor ik eens wat jullie er van vonden..

Esmé mv Kay

Voor mij even geen boeken meer over hoe het zit met kids. Het boek over slaapproblemen werd ik alleen maar treuriger van. Alles leuk uitgelegd met de uitvoering en ook dat het na een bepaalde periode over is. Maar hier dus niet.
Wij nemen geen boeken meer in huis hoe het allemaal zit, want ieder kind is dus anders dan in het boek wordt beschreven. En op sommige kinderen is het dus ook niet van toepassing (zoals de mijne helaas)

Pauline

Er wordt bijna niet geschreven hoe je het moet oplossen, dat is maar een heel klein gedeelte.. Meer waardoor het komt en waarom ze het doen. Je leert zo alleen maar hun gedrag begrijpen. Daar kun je dus zelf op inspelen op je eigen manier.. Ik was erg verrast door het boekje. Er staan zéér waardevolle dingen in. Het is ook erg makkelijk te lezen en is een dun boekje..
Het is echt de moeite waard Pauline.. Maar kan begrijpen dat je veelal teleurgesteld bent geworden door alle boeken.

Schrijf je dan op z'n minst de naam op en mocht je tzt weer eens wat willen lezen, kun je het misschien alsnog aanschaffen. Ik heb er zelf ook erg veel aan gehad!

Terug
Bovenaan