Voor iedereen !!!!

A

Anoniem

Guest
Goedenmorgen allemaal,
Hoe is het met iedereen? Met mij gaat het wel goed, ga steeds meer geloven dat het misschien toch raak is, zelfs mijn vriend gaat het nu denken. Dit omdat ik toch wel wat klachtjes heb:
gevoelige borsten (tijdens mijn eisprong heel erg pijnlijk nu alleen nog gevoellig), huilbuien om niets, veel plassen, erg moe, snel een vol gevoel, en vanmorgen voor het eerst misselijk toen ik opstond (zelfs nog na het eten) het is niet heel erg hoor!
En vooral niet te vergeten mijn wisselende buien. A.S maandag is mijn NOD dus het is nog eventjes afwachten.

Ginger: Ik hoop voor jouw dat het raak is en je bent erg ongeduldig maar gelukkig is morgen je NOD en weet je het weekend meer !! Ik duim heel erg hard voor je!!

Sje: Je heb ongeveer een NOD net als mij dus we zitten nu in het zelfde schuitje, misschien worden we wel beloond volgende week.

Hanna: Hoe is het met jouw? Wanneer is jouw NOD ??? Ik denk aan je dat het raak mag wezen.

Iedereen: Heel veel SUCCES met wachten of klussen en dat dit een maand mag worden voor veel zwangeren !!!!

Fijne dag iedereen.
Liefs Belinda

Lief dat je aan me denkt. Mijn NOD is dit weekend, denk ik. Ik houd het op 30 nov, maar mijn eisprong is zo onregelmatig dat ik geen idee heb. Maar 30 nov is precies twee weken nadat ik dacht mijn eisprong te voelen.

Mij man staat nu achter me en zegt dat ik echt grotere borsten heb (raad eens waar hij zijn handen heeft :)

Wachten is wel moeilijk hoor!!
Ik duim voor je maandag!!

Terug
Bovenaan