Voor iedereen

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik heb een vraagje die voor vele van jullie waarschijnlijk een stomme vraag is, maar ik ben erachter dat ik echt een leek ben als het gaat om cyclus, eisprong, ongi en temperaturen. Ik heb dus net gelezen dat mijn oud bloed niet begin is van mjn ongi, maar het bloed dat daarna komt. Dus heb ik altijd verkeerd gerekend. Deze maand voor het eerst paar dagen getemperatuurd. Eerst rond 36.4 en toen ineens naar 36.6 ( ik dacht toen dat ik daar eisprong had) Echter de dagen daarna wordt de temperatuur nog steeds hoger. Vanochtend 37.0.
Vraag: Wanneer heb ik nou mijn eisprong??????

Hoi Inge,

Misschien is het verstandig om ovulatietesten te gaan gebruiken. Die zijn veel betrouwbaarder als de temperatuurmethode en geven je ook direct duidelijkheid. Het kost wel wat, maar dan heb je ook wat!

Op het moment dat je een positieve uitslag hebt, weet je dat je binnen 24-48 uur een eisprong hebt en kun je dus aan de slag. Ik heb de laatste twee ronden ovulatietesten gebruikt. (ronde 9 en 10)en ben nu ruim 7 weken zwanger!

Geen garantie natuurlijk, maar wel rust in je hoofd, dat je het ook daadwerkelijk op het juiste moment doet! ;-)

Liefs en veel succes!

Ginger

Hoi hoi,zodra je temp.4 of 5 graden is gestegen,heb je je eisprong gehad.na een aantal maanden kom je erachter waneer je het beste kan klussen.omdat je dan te laat bent.

sucses!!!

gr manuela

Terug
Bovenaan