Voor iedereen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik lees jullie berichten ( bijna) iedere dag en ik leef ook echt met iedereen mee. Ik kom er alleen niet aan toe om iedereen die zwanger is te feliciteren en alle anderen succes te wensen, dus bij deze....

Ik hoop dat het een hele vruchtbare zomer zal worden en we elkaar snel op het zwanger zijn forum tegen zullen komen.

Groetjes en hou de moed er in allemaal

Mama van thijs

dank je wel. ik ben ook vaak op t forum en vraag veel,maar lees ook veel. wil ook iedereen feliciteren via deze weg.

ach wat lief van je ,mama van Thijs!

ik ben blij dat je er wat aan hebt en heel blij dat je aan ons allemaal denkt.
Ik hoop uiteraard ook dat jij deze zomer zwanger mag worden.

Nou moet ik zeggen dat ik zwanger zijn in de zomer geen pretje vind hoor hahaha.Mijn tweede is geboren tijdens een hittegolf van een week34 graden.het was toen de heetste zomer sinds weet ik veel.Ik had allemaal schattige kleertejs klaarhangen en ze lag alleen in haar luier te puffen.Het arme kind!

En die weken ervoor,poeh poeh.En van mijn oudste liep ik op december en toen had ik al last in de zomer joh.Bij mijn jongste had ik het goed getroffen toen was in augustus zwanger geworden ,dus voordat ik last kreeg was het herfst haha.

Maar als we nu zwanger zijn hebben we wel al een beginnend buikje in de zomer en dan kan  je al een beetje pronken he?Want onder een dikke winterjas duurt het eeuwen voordat ze het zien!

Ik hoop dat je wens ons allen geluk mag brengen(klinkt zweverig als ik het zo lees ,maarmeen het hahah)

doeidoei groetjes cindy

Terug
Bovenaan