voor iedereen

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ik ben de laatste tijd niet meer zo veel op het forum, lees wel alles regelmatig even door om te kijken of er alweer nieuwe zwangere bij gekomen zijn, maar ik reageer heeeeeeeeeeeeeel weinig,  SORRY daarvoor. Ik leef wel heel erg met iedereen mee natuurlijk. Ik probeer mijn gedachten even ergens anders op te zetten, want ik word gek van me zelf, ik  was alleen maar met zwanger worden bezig.  Ik kan nu weer elk moment ongi worden (of niet) en ik wil zo graag een test doen maar ik weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben, voel namelijk HELEMAAL niets, alleen steken li. onder in mijn buik sinds 2 wkn. We gaan nu alwer de 10 de maand in met klussen. Het zou geweldig zijn om op vaderdag te weten dat ik zwanger bent (leuk kadootje)

Voor alle zwangere: GEFELICITEERD en geniet van alle aandacht en natuurlijk van je buik die dikker en dikker wordt.

Voor de klussers onder ons: veel plezier ermee (wij gaan ook vrolijk door)

Voor degene die zitten te wachten op hun NOD: moeilijk he wachten, die spanning is killing, maar misschien gaan we allemaal wel door naar het feb. forum (jaja hij is er, ik heb hem gezien)

Voor een iedereen een  van Yara

hallo,

dat je niks voelt hoeft natuurlijk niks te zeggen dat kan ook juist positief zijn!succes met het afwachten....duurt soms lang he...

groetjes leetje

Terug
Bovenaan