Voor iedereen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik wil iedereen die zwanger is even van harte feliciteren.
Wat zijn er een hoop zwanger!!!!!
Ik wens gewoon iedereen een hele fijne zwangerschap toe.

Ik hoop dat het bij mij ook snel raak mag zijn want anders ga ik naar de huisarts.
We zijn namenlijk al meer als een jaar bezig....
Nu heb ik nog wel een vraagje, ik slik nu tarwekiemcapsules maar er worden er drie per dag aan bevolen, nu slik ik er maar twee per dag, want tussen de middag vergeet ik ze toch, denken jullie dat dat erg is, of zijn er meer die er maar twee slikken...

'Dikke Knuffel voor alle zwangere en de niet zwangere!

Kus noomie22, 23 jaar, eerste kindje, ronde 14

he meid...

zal me ff voorstellen ben cenn en 24 jaar...zijn zelf al anderhalf jaar bezig en vorige week de stap gezet om na de huisarts te gaan.. begin april moet ik na de gyneacoloog in het ziekenhuis.... wat  duurd wachten dan lang he? hoor veel mensen over die tarwekiemcapsules... waar is dat voor?? (kan je dus niet helpen.. sorry)

succes meid

Allereerst wil ik je heel veel suc6 wensen en hoop ook voor jou dat het gauw raak mag zijn!
Ik slik de tarwekiemcapsules ook maar 2x per dag omdat ik ook die middag vergeet, volgens mij kan het geen kwaad, drie is aanbevolen maar ik heb ook al wel gelezen dat er ook verschil zit in het merk wat je hebt.

Groetjes Roos

lief van je.... ik hoop het ook!!!! dacht van pillen slikken af te zijn toen ik ging stoppen met de pil... heb ik zon hekel aan... nu worden het er steeds meer.. foliumzuur... tarwekiemcapsules... hihi!! zal vast geen kwaad kunnen dat je er ma 2 neemt... alle btjes helpen tog??   ik weet nog niet of ik ze ga slikken.. wacht eerst het ziekenhuis wel af... !!! kijk wel..

liefs mij

Terug
Bovenaan