voor iedereen

A

Anoniem

Guest
want anders blijf ik aan het typen haha
ik probeer wat rustiger aan te doen,
ga morgen op vakantie dus ga niet meer reageren , of dat probeer ik zal ik maar zeggen.
ik ben tien dagen weg en hoop dat er veel zwangeren zijn als ik terugkom.
iedereen heel veel succes.
ik zelf doe morgen nog een clearblue test, en ga gewoon lekker op vakantie, misschien dat ik er gewoon te veel mee bezig ben, dat zei een vriendin ook al, misschien heeft ze gelijk.
dus ik ga lekker op vakantie zwemmen,
de ha belt me vanmiddag, dan vraag ik of ik bepaalde dingen moest laten, mocht het toch raak zijn.
en na mijn vakantie laat ik iets weten, morgen laat ik nog even weten wat de test zei.

heel veel knuffels
groetjes
en kusjes
jolanda, sorry voor het gehaaste afscheid,
ga je missen op vakantie, maar ga zeker aan je denken!
kus

Hey fiepke!
Ik zou zeggen ga lekker genieten van je vakantie, nadat je morgen je CB test heb gedaan. Ik hoop datj e toch nog goed nieuws hebt nog net voor je vakantie en zo niet, dan zijn na deze ronde nog genoeg kansen dat je zwanger kan raken! Ik kan me goed voorstellen dat je baalt, maar nogmaals ga lekker ontspannen en genieten van je vakantie!   en als je terugkomt gaan we er weer lekker tegenaan! komt goed meid!
Liefs,
Areesa

haha nou areesa, dat is dus niet zo want als ik terugkom van vakantie is dat mijn laatste kans tot januari toe, maar maakt niets uit meid.

Ow sorry, volgens mij heb ik wat gemist, ben al een tijdje niet op hier op het forum geweest. Oh dan hoop ik nog extra voor je dat die CB test positief voor je is! Ik duim voor je meid! en veel succes!

Ha Fiepke,

Een hele fijne vakantie en succes met de test.
Die van mij was negatief en 10 min. erna ongesteld........niet zo mooi dus.

x Andrea

He die Fiepke,
Nou we gaan gewoon je hele vakantie hopen dat je als je thuis komt fantastisch nieuws hebt!!!
En natuurlijk dat er hier nog veel meer mensen zijn die zwanger zijn..
Kop op, en geniet van je vrije tijd, heerlijk...
wij gaan over  twee weken, dus ik hoop dat we al meer weten van jou voor dat ik wegga...anders moet ik nog langer wachten...hihi
leuke dingen en tot gauw!!!
Liefs R

Hoi Fiepke,

Ik wil je even heel veel succes wensen en heel veel plezier op vakantie.
Je laat ons wel in spanning zeg, maar ik denk nog meer jezelf! Ik hoop echt voor je dat het raak is en ik ga niet zeggen dat je kwaaltjes positief zijn want dat doet iedereen wel maar je weet dat iedereen anders is en elk lichaam anders reageert, het valt dan zo vies tegen als het echt niet zo is! En dan voel jij je heel k****..... Dat vind ik dan het grote nadeel van dit forum.....

Geniet van je vakantie en ik hoop echt voor je dat je met een supergevoel terug komt!
Gr. Roos

Hoi Fiepke,

Ik hoop voor je dat morgen de test positief is. Ik zal voor je duimen.....!
En anders, een hele fijne vakantie gewenst en ik hoop voor je dat je dat niet ongi wordt en na de vakantie positief kan testen!!

Fijne vakantie!
groetjes,
Truus

Terug
Bovenaan