A
Anoniem
Guest
Hoi Hoi
Ik heb sinds de bevalling eigenlijk niet meer gereageerd op alle nieuwe Oktober wondertjessorry.
Je hebt het zo ontzettend druk met zo'n kleintje, maar wel HEEL ERG LEUK.
En ik had eerlijk gezegd ook niet de puf en energie om hier te reageren, en het zitten ging door de hechting ook niet echt geweldig.
Maar nu gaat het weer stukken beter, iedere dag weer meer.
Ik hoop vanaf nu weer een beetje bij te blijven op het forum.
Ik wil in ieder geval alle nieuwe mama's VAN HARTE FELICITEREN met hun mooie zoon of dochter.
Geniet er maar lekker van.
Het is zo heerlijk om dat kleine wurmpje dat 9 mnd in je buik hebt gezeten eindelijk in je armen te mogen houden.
Voor iedereen die nog moet bevallen; voor jullie schiet het ook al op, het kan nu niet lang meer duren tot ook jullie je kleintje vast kunnen houden.
ZET HEM OP!!!!!!!!!
van Kruimel (mama van Tessa 18-10) <--------- Wat klinkt dat lekker zeg
Ik heb sinds de bevalling eigenlijk niet meer gereageerd op alle nieuwe Oktober wondertjessorry.
Je hebt het zo ontzettend druk met zo'n kleintje, maar wel HEEL ERG LEUK.
En ik had eerlijk gezegd ook niet de puf en energie om hier te reageren, en het zitten ging door de hechting ook niet echt geweldig.
Maar nu gaat het weer stukken beter, iedere dag weer meer.
Ik hoop vanaf nu weer een beetje bij te blijven op het forum.
Ik wil in ieder geval alle nieuwe mama's VAN HARTE FELICITEREN met hun mooie zoon of dochter.
Geniet er maar lekker van.
Het is zo heerlijk om dat kleine wurmpje dat 9 mnd in je buik hebt gezeten eindelijk in je armen te mogen houden.
Voor iedereen die nog moet bevallen; voor jullie schiet het ook al op, het kan nu niet lang meer duren tot ook jullie je kleintje vast kunnen houden.
ZET HEM OP!!!!!!!!!
van Kruimel (mama van Tessa 18-10) <--------- Wat klinkt dat lekker zeg