voor iedereen

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi

Ik heb sinds de bevalling eigenlijk niet meer gereageerd op alle nieuwe Oktober wondertjessorry.
Je hebt het zo ontzettend druk met zo'n kleintje, maar wel HEEL ERG LEUK.
En ik had eerlijk gezegd ook niet de puf en energie om hier te reageren, en het zitten ging door de hechting ook niet echt geweldig.
Maar nu gaat het weer stukken beter, iedere dag weer meer.
Ik hoop vanaf nu weer een beetje bij te blijven op het forum.

Ik wil in ieder geval alle nieuwe mama's  VAN HARTE FELICITEREN  met hun mooie zoon of dochter.

Geniet er maar lekker van.
Het is zo heerlijk om dat kleine wurmpje dat 9 mnd in je buik hebt gezeten eindelijk in je armen te mogen houden.

Voor iedereen die nog moet bevallen; voor jullie schiet het ook al op, het kan nu niet lang meer duren tot ook jullie je kleintje vast kunnen houden.
ZET HEM OP!!!!!!!!!

van Kruimel (mama van Tessa 18-10)  <--------- Wat klinkt dat lekker zeg

Ha Kruimel,

Wat een moppie zeg, jullie Tessa. Heb je onze Kyra al gezien? Dat is ook zo'n wijsneus ! Ik snap helemaal wat je bedoeld, ondanks mijn turbo-bevalling daarna volledig op. We hebben erg veel tijd aan de borstvoeding besteed, waardoor ik twee extra dagen kraamhulp kreeg, dat is dus vandaag afgesloten, maar met een G van Goed, want de kleine drinkt eindelijk aan de borst. Nog niet voldoende om van te groeien, maar we zijn op de goede weg !

Hoe is jouw bevalling en kraamtijd verlopen? Ben heel benieuwd !
Groetjes en knuffel aan Tessa !

Hope74

Foei kruimel, zo'n forum verslaafde als jou en dan hier een poos niet komen.... schaam je . Je hebt heel wat schade in te halen hoor, haha.

Nou meid geniet van meisje dan doe ik ook.

Liefs Monique
(moeder van, Joly 7  juni 04 en Luna 20 oktober 07, dat klinkt ook erg goed)

Terug
Bovenaan