voor ieloon

hoi,

zit je weer op de boot? waar vaar je nu? volgens mij zit je niet ver bij me vandaan
ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat zo op een boot,
je hebt geen msn zag ik,
vind je het leuk om af en toe eens te mailen?

groetjes riana

Ja, ik ben weer aan boord. op dit moment liggen we te laden in Bottrop en we gaan weer geladen naar Basel om daar weer te lossen. Zo zal ons leven er het komende half jaar uitzien, van Bottrop naar Basel. Ach, zo zie je nog eens wat en Basel is en blijft een mooie stad en het gebergte (boven Koblenz) is ook erg leuk om te zien. Wij vervoeren Diesel op het moment en we varen zo snel we kunnen.

Je kan me altijd mailen, maar ik heb idd geen msn, omdat ik nog per mb  betaal en over de mobiele telefoon  en ik ben bang dat ik dan helemaal te veel mb's ga gebruiken.

Groetjes Ilona

Weet je wat wel handig is als iemand je vraagt of je af en toe eens wilt mailen? Om ook je mailadres te geven. Domme ikke............

ilonaenmattijs @ oswijma.nl (maar dan aan elkaar)

Groetjes Ilona

Bottrop. Das niet zo ver van hier. Nou ja.... nog een uur rijden of zo geloof ik. Daar ligt toch ook het Moviepark. Da's wel superleuk trouwens. Niet dat je   wat aan deze info hebt, want Laura is echt te klein hiervoor....

Terug
Bovenaan