Voor iemand met veel verstand vancomputers!!!

Hallo,
Ik zou zo graag een foto willen laten zien van Tessa maar elke keer als ik op dat plaatje klik waarvoor je een foto kunt toevoegen komt er te staan:
"You don't have permission to acces this page or your coockie is expired. Please refresh the page!
Snapt iemand hier iets van en kan iemand mij aub wat uitleg geven??? Probeer t al 2 dagen en wordt er nou toch kriebelig van. t liefst zou ik de pc t raam uitgooien!!!!!!!
Groetjes een nu sjagerijnige ( soory weet niet hoe je dat schrijft) Carla

hoi ik doe dit via hyves rechtermuisknop op foto klik kopieren dan in dit vak toets Ctrl+v
lukt bij mij

groetjes elena
ps er staan op dit forum nog meer tips hierover maar dan moet je even tussen de onderwerpen zoeken

nou, dan probeer ik het!

Jaaaaaa, gelukt! Idd, volhouden! Als je een paar keer klikt lukt het wel! Hier MArieke met haar grote broers, vorige week heb ik de foto gemaakt! Links is Daan en rechts is Joris.

groetjes,
Sabine

Wat een schatjes zeg op alle foto's..hihi.
Mij lukt t nog steeds niet. Als ik ctrl + v doe gebeurt er niets en bij de URL, ja die snap ik nog steeds niet.. Ben trouwens blond hoor!

Dat verklaart het!
URL is het internetadres, dus wat bovenin je adresbalk staat als je aan het internetten bent. Een plaatje dat op internet staat heeft ook zo'n adres. Dat adres moet je kopieren in het vak waar URL voor staat. Via welke site probeer je te kopieren? Ik heb bij www.photobucket.com een album geopend, dan staat de URL gewoon onder de foto.

Sabine

Terug
Bovenaan