voor ierdereen die de ei heeft gehad!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb 16 sept me eitje gevoeld.
Maar nu komt het ik heb al wel wat klachtjes.
Is dat niet al snel zijn er meer vrouwen die
wat klachtjes hebben???

zoals rommelende darmen soms misselijk
sinds vandaag rechter tepel gevoelig en
jeuk er aan...Een opgetzette buik.

Ik vind het maar vreemd zo snel kan toch niet???
Zijn er meerdere vrouwen die al wat voelen???

Suc6 met wachten allemaal...

Groetjes Belinda

Ja, ik voel ook vanalles, maar ga ervan uit dat dit komt omdat ik nu mijn lichaam onbewust weer meer in de gaten houdt en het van het ontpillen komt. Ik zit nu in ronde 1. Ik heb een onregelmatige cyclus (tussen de 32 en 42 dagen) en weet niet precies wanneer ik m'n ei heb gehad. Wel weet ik zeker dat ik hem heb gehad. Meestal voel ik hem heel duidelijk, maar nu heb ik een dag of 6 het gevoel gehad, dus ergens in die tijd is het geweest. Nu heb ik wat ongi krampen, maar nog helemaal geen bloedverlies. Dus afwachten, ik zit nu op dag 28 dus zou ook vroeg zijn voor mijn doen om al ongi te worden.

Ik maak mezelf in ieder geval niets wijs, aangezien ik voor mijn vorige zwangerschap ook vaak vanalles heb gevoeld en toen hebben we er uiteindelijk ruim 2 jaar op gewacht.

Succes nog met afwachten!

Groetjes,
mv Tijs

Hallo,

Ik heb ook een dochter maar ik heb bij
haar biet bewust mee gemaakt de
eerste 12 weken dus ik weet dat echt niet
meer.Ja alleen heeeel erg moe.Dat heb ik nu
dus echt niet.Maar ja bij mij kan het ook
gewoon ontpillen zijn.Ik ben nl begin aug
gestopt eerst nog de stop week zeg maar
ongi geweest maar nog niet uit me zelf.

Ik hoop het zo maar ja we wachten wel weer af.
Zo spannend he!! jij ook suc6.

Groetjes Belinda

Bij mijn vorige zwangerschap begonnen alle kwaaltjes pas na de nod. Ik was ervan overtuigd dat ik weer ongi zou worden. Maar het bleef dus toch weg.  In die week begon ik wat misselijk te worden en de vermoeidheid begon pas later.
Toch is het allemaal weer net zo spannend als een paar jaar geleden. Vooral spookt in mijn hoofd: gaat het nu weer zo lang duren, of mag het nu eerder lukken, als het uberhaupt al lukt! Ik zat nog niet in de MMM, dus ik weet dat ik gewoon zwanger kan raken.

Veel succes met afwachten! En hopelijk hebben we snel positief nieuws!

Groetjes,
mv Tijs

Hallo,

Ik hoop het voor je dat het niet al te lang gaat
duren kan me voorstellen dat dat niet leuk is
moet je nagaan ik zit nu in de 1e ronde en heb
al zo iets van ooohhh zal het zal het.

Ik was bij me dochter zwanger geraakt door
gebruik van antibiotica en de pil.
Dus ja  je gaat er eigelijk al een beetje van uit
dat ik snel zwanger zal zijn.
Al is dat eigelijk helemaal niet handig van me!!!

Ik hoop dat je me begrijpt ik wil je absoluut niet
kwetsen hoor met me woorden.Ik weet dat het bij
mij ook langer kan duren.

Jij ook suc6 met wachten en dat je snel positief mag testen..

Groetjs Belinda

volgens mij heb ik dinsdag mijn eisprong gehad. maar ik heb juist heel erg sterk het gevoel dat ik ongesteld ga worden.. heb ik normaal niet zo ver van te voren, maar nu wel. k weet niet wat t is

Ik zit nu in ronde drie, heb een regelmatige cyclus van 28 dagen  en ik heb nu meer hoop dan de vorige keren. Ik had dinsdag voor het eerst dat ik aan mijn slijm kon zien dat ik waarschijnlijk mijn eisprong had. Ik heb ook ovulatietesten gebruikt deze maand, maar die geven bij mij niets aan... (vreemd)
Ook heb ik altijd last van bruinige afscheiding en zou dat vandaag moeten beginnen. Heb ik ook nog niet gezien. Ik heb last van steekjes en veel druk in mijn onderbuik waar ik de vorige maanden geen last van had. Ik weet het, ik kan er geen pijl op trekken, maar ik ben hoopvol en heeeeel nieuwsgierig!!

Groetjes,
Marientje

Terug
Bovenaan