Voor iljaNY..

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Misschien heb ik iets gemist, maar is er nu iets geregeld of afgesproken  met de forum-mama's voor de tijd dat je hier in Nederland bent?

Anders kom je maar lekker  shoppen  in Breda

Esmé mv Kay

Hiya!

Nee je hebt niks gemist. Ik geloof dat het animo voor het sieraden maken gebeuren in Utrecht een beetje laag was. Kan ik me ook wel voorstellen hoor, zo in de December drukte. Maar ik dacht ach...ik meld van te voren ff op welke dag ik me in een bepaald cafe parkeer en dan zien we wel wie er zin en tijd heeft om langs te komen. Ik geloof dat Susan en ik ergens een keertje tijdens haar lunch een kop koffie doen.
Ik ga ook nog ff regelen dat mijn telefoon ook in Nederland werkt en dan plaats ik hier tzt mijn nummer.
Hmmm, nooit in Breda geweest, ziet er daar wel gezellig uit...wie weet. Oh of Den Bosch, heb daar een tijd in een winkel gewerkt....geweldige stad.
Haha ik heb nu al geen tijd om alle dingen te doen die ik wil doen.
Maar goed...dames, ik ben er van 1 tot 10 December, dus wie tijd en zin heeft...lemme know!

Ajuus, ilja

Als je jezelf op een woensdag 'parkeert' of een vrijdag dat ik niet werk (of het weekend) kom ik ook wel naar utrecht hoor. gezellig!

En we kunnen altijd nog spontaan met een groepje afspreken in Ballorig in Houten!

Hello Ladies,

Wat mij betreft zou ik het erg gezellig vinden om vrijdag 7 december met de kinderen in Ballorig te Houten af te spreken. De rest van de week ben ik óf aan het werk, of op training óf sinterklaas aan het vieren haha.

Dus.............. Wie gaat er mee op 7 december???

En Ilya, zullen we in ieder geval dinsdag 4 of donderdag 6 december elkaar vast in Utrecht zien?

Liefs,
Susan

Hey!

Leuk! Geen idee of ik kan maar: count me in!!

-X- marieke

Als jullie 7 december naar Ballorig in Houten gaan, ben ik ook van de partij. Vorige forumdag waren we nog onderweg vanaf ons vakantieadres, maar wil nu toch wel wat meer moeders ontmoeten...
Groetjes, Rianne en Lydia

Nog even dan: als jij kunt de 7e, Ilya, dan open ik een apart topic voor Houten in Ballorig. Er zijn vast wel mama;s die zo beleefd zijn om de topics gericht aan een ander niet te lezen haha, maar die misschien wel meewillen.

He leuk, ik heb er nu al zin in!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan