Voor IljaNY

Misschien weet je nog dat je veel goede tips hebt gegeven voor ons weekje NY in december. Geprint en al gaat dat lijstje zeker mee!! Nog wel een andere vraag.. Tijdens ons bezoekje in NY zijn wij 2 jaar getrouwd en dit jaar is het aan mij om een verrassing te bedenken. Nu lijkt het me leuk als ik bij een toprestaurant een tafeltje voor 2 heb gereserveerd, maar ja, geen idee waar. Heb jij nog tips? En als het even kan rondom Time Square waar ons hotelletje zit.

Thanks!

Gr Claudia

Hiya Claudia!

Ik weet een hele hoop restaurant, laat ff weten welke stijl (italiaans, mexicaans, ethiopies, amerikaans, indias, russisch etc etc) dan kan ik wat suggesties geven. En wil je heel sjiek, of juist hip of misschien een restaurant van een celebrity chef ofzo? haha ik hoor het wel.

Ajuus, ilja

Hiya Claudia!

Een van de allebekenste chefs hier is Bobby Flay, heeft allerlei tv shows enzo. Hij heeft meerdere restaurants maar volgens mij is de leukste toch wel 'Mesa grill"
Het is amerikaans eten, maar niet zoals je denkt, geen hamburgers en hotdogs enzo, maar echt amerikaans (in dit geval Southwest, dus een beetje pittig mexicaans amerikaans eten)
Mesa Grill zit op 102 fifth Avenue. En het handige is dat je ook online kan reserveren. dit is waarschijnlijk wel een goed idee want het is een erg populair restaurant de website is "www.mesagrill.com/newyorkcity/"

Voor italiaans eten in een supermooi en sjiek restaurant kan je naar "Del Posto" De chef is Mario Batalli (ook z'n eigen shows op tv) Het is wel prijzig maar zo mooi! Het zit op 85 tenth avenue en volgens mij kan je ook weer online reserveren de website is "www.delposto.com". Ik geloof dat hij ook een stuk of 4 restaurants in NY heeft, dus je kan ook kijken of er een andere is die je leuker en/of goedkoper vindt. (Hij heeft een spaanse tapas bar die ook goed schijnt te zijn)

Superhip en heel 'stylish" van binnen is Buddakan. Het is een sushi stijl restaurant (ook weer best prijzig haha) Het zit op 75 ninth avenue de website is "www.buddakannyc.com" En ook erg hip (leuk voor celebrity spotting) is het restaurant in 'The W hotel"

Ik hoop dat je wat leuks vind, heel veel plezier alvast!

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan