Voor Ilona en Kyra

Hi Ilona en Kyra

Jullie vroegen mij wat dat spoelen was om het slijm wat vriendelijker te maken.

Ik heb al een aantal keer een samenlevingstest gehad. Elke keer negatief, dwz geen levende zaadjes aangetroffen. De laatste keer toen ik deze test deed was mijn gyn heel enthousiast over de hoeveelheid en structuur van mijn slijm. Hij haalt dan wat weg en legt het onder de microscoop om te kijken of er levende zaadjes in zitten.
Hij zij toen: kleed je maar aan en kom maar snel kijken hoe ze zwemmen. Hij ging er dus helemaal van uit dat het goed zou zijn. Maar toen hij aan het kijken was onder de micro vond hij dus niets. Dit verbaasde hem echt omdat hij verwacht had dat ze over elkaar heen zouden buitelen! Niet dus.

Kortom: ik heb natriumbicarbonaat gekregen. Wrs is de zuurgraad van mijn slijm niet goed genoeg voor het zaad om te overleven. Ik moet dus spoelen met dit spul (vlak voor de daad)! Ik heb het op recept gekregen en weet niet of je dit zomaar kan krijgen.

Ik hoop dat dit voldoende info is!

Succes

Liefs,
Anne

misschien heb je er niets aan, misschien wel, ik heb ook meerdere samenlevingstesten gehad, 3 x negatief, moet zonk in mijn schoenen, 4e keer: hardstikke positief!!!!! ik heb ook wel eens artikel gelezen dat die testen ook niet altijd genoeg zeggen hoor.

gr sandra

Hoi anne, wij hebben nooit zo'n samenlevingstest hoeven te doen, vind ik eigenlijk wel gek. Maar het zal zo zijn reden hebben. Maar bedankt voor je info. Komen jullie dan niet in aanmerking voor IUI, of loop ik dan op de zaken vooruit
liefs ilona

Terug
Bovenaan