voor Ilona

Hoi Ilona,

Laura is ook geen super drinker he? Of gaat het al wat beter? Evi is ook een slechte drinker. Ze zit nu op 5 voedingen van 165 cc en ik mag blij als ze de fles leeg drinkt. Het is soms een heel geworstel, als het aan haar ligt laat ze nog 50cc staan. Als ik nog een beetje vol hou krijg ik er dan nog 20 of 30 in. Voor haar gewicht moet ze (vlgs cb) al veel meer drinken, zeker al 180cc. Maar dat krijg ik er nooit in.
Ik weet nou niet of ik me zorgen moet maken. Ze plast, poept en groeit goed. Het maakt ook niet uit of ik langer wacht met de fles.
Hoe gaat het met Laura?

groetjes Sonja

Hoi Sonja,

ik zou het geschreven kunnen hebben. Haal Evi weg, zet er Laura in de plaats en je hebt mijn verhaal. Gisteren weer twee volle flessen laten staan, maar bij het cb was ze toch ongeveer 1200 gram aangekomen. Ik heb besloten me er niet druk over te maken tot ze niet meer plast (uitdroging) of niet meer groeit!

Ik heb idd ook geprobeerd hele flessen erin te krijgen met als gevolg dat ze meer ging spugen en dus nog minder binnen hield. Daar ben ik ook dus maar mee gestopt. Als Laura ongeveer 140-150 cc per fles dinkt, ben ik heel gelukkig. En als ze eens wat minder drinkt, jammer dan, ze is tevreden. Ik hoop dat als die kleine straks fruit mag, ze iets meer binnen krijgt. Verder weet ik het ook niet meer en heb ik me er maar bij neer gelegd.

Succes ermee en ik vind het stiekem ook wel prettig dat ik niet de enige ben, die hier mee worstelt. Trouwens, als ze een keer een droge luier heeft, heb ik meteen zoiets van Zie je wel, je drinkt niet genoeg, maar tot nu toe was er altijd meteen een volle plasbroek achteraan, dus was het meer toeval (of ze plaste op hetzelfde moment over mijn vingers).

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan