VOOR ILONA

A

Anoniem

Guest
Ilona,

Ik heb net een topic aangemaakt over jou en Miranda. Ik wil je zeggen dat ik je reactie op Miranda heel goed begrijp. Je hebt het heel moeilijk en zij pakt iets van je af. Jij doet de lijst al heel lang.
De topic gaat over de reacties van andere mensen en niet over jou. Ik hoop dat je mij wil begrijpen. Ik kwam de vorige keer voor jou op. Maar nu vind ik de reacties van andere mensen zeer overdreven. Het is net of iedereen achter elkaar aanhuppelt. Dat hoeft niet toch.
Ik vind het mijn plicht om op te komen voor de mensen die het nodig hebben en het volgens mij ook wel verdienen. Miranda's fout was niet leuk. Ik begrijp nogmaals jou heel goed. Maar ik vind niet dat dat het recht geeft om als medeforummer er maar meteen bovenop te springen en Miranda weg te jagen.

Ik hoop dat het nu beter met je gaat.

Gr linda

Ik ben niet verantwoordelijk voor de reacties van anderen op een topic van mij, dit ten eerste en ten tweede ging dit voor de mensen die dit kinderachtig schijnen te vinden niet om deze ene keer, maar werd exact hetzelfde mij  vorige maand ook al geflikt en Annet werd het vorige week geflikt. Ik vind dat ik het recht heb daar iets van te zeggen en heb nu eenmaal geen andere manier om haar hierop te wijzen als dit forum, ik heb er ook helemaal geen behoefte aan haar op een andere manier te spreken, trouwens.

Ik vind het erg jammer dat ik met deze reactie dit wéér naar boven haal, maar krijg nu het gevoel dat ik mijzelf niet mag verdedigen en dat jullie vinden dat ik alles moet pikken.

Nog even in reactie op een ander die schreef dat ik blij moest zijn dat een ander het doet: ONZIN. Ik heb een hele mooie lijst opgezet die nu compleet uit zijn verband gerukt is, word vervolgens uitgemaakt voor rotte vis door degene die dat gedaan heeft en moet hier nog dankbaar voor zijn ook, MOOI NIET. (Linda, dit was even niet tegen jou!)

Met mij gaat alles prima, dat ik nu van boord ben was een gezamelijke keuze en ik heb het hier niet moeilijker dan aan boord. Ik ga volgende week zelfs weer een aantal dienstjes in de zorg draaien. Kortom, ik heb mijn draai al aardig gevonden.

Groetjes Ilona

Ilona,

Het ging me ook niet om je reacties. Maar om die van andere dames. Ik begrijp je reactie ook heel goed. Ik wilde alleen zeggen dat ik de reacties van ANDERE niet terecht vond.
Ik hoop niet dat ik je beledigd heb, want dat wil ik niet.
Ben blij dat het beter met je gaat.
Gr linda

Terug
Bovenaan