Voor IlyaNY

A

Anoniem

Guest
Haaai Ilya,

Niet dat ik nou uitgebreid zit op te letten wie er hoevaak op het forum schrijft hoor, maar ik miste jou bijdragen (en de foto's ook) alweer even. Maar zag dat je er nog bent.......... Wat dacht je: ik neem even een break na dat rozetassen-incident van max haha.

Maar gelukkig is je observatievermogen nog even scherp  en heb je de kat weer gewoon teruggevonden.

Tot gauw,
Groetjes
Susan

Whahaha rozetassen incident! oei dat klinkt als politieke intrige :)
Ha nu ga ik het hier 'pursegate" noemen hahaha.

Maar nee, niks van dat al, was gewoon superheet weer hier, dus meestal zaten we lekker in het badje in de tuin. In een aanval van verantwoord ouderschap ook nog even per ongeluk op een kinderboerderij beland. (met zebra's en struisvogels, aapjes, antilopen, mini-koeien! who knew) dat zou op zich wel leuk geweest zijn, maar het was zo bloedheet dat man, kind en ik ons helemaal gek aan het zweten waren. De enige die erger stonken dan wij (als ons? als wij? dan ons?...grr stomme taal!) waren ALLE dieren! Hahaha jemig zodra je dat terrein opliep sloeg de urine en keutel lucht je zo in het gezicht. En wie wist dat Lama's zo ontzettend stonken! Dat vertellen ze je mooi nooit in de fabeltjes krant! (ik noem geen namen, maar als ik dat zou doen....chico lama, je weet wie je bent!).
Helaas was mijn man 'in charge" van de foto's....dus we hebben leuke plaatje van alle beesten (en alle beesten uitwerpselen,en alle beesten balzakken etc. het blijft een vent!) maar geen een van mij en Max of van Papa zelf ofzo.
Volgende keer beter. :)

En jij let stiekum wel een beetje op wie er hier schrijft hihih niet erg hoor, 't is best leuk om een beetje gemist te worden.

Ajuus, ilja

He bahah, zo'n dierenboerderijtoestand is ook wel alleronsmakelijkst als het buiten tegen de 40 graden is (maar ik snap het wel, Max wil nooit meer mee diertjes kijken door die zure lucht, dus daar kom je weer goed mee weg!!) En die lama's stinken niet alleen, ze spugen ookzo idioot ver............. Maar voor de rest een geslaagde dag dus. Zag in je andere topic dat je aardig zit af te zien daar aan de andere kant van de oceaan.

Dus jullie drijven huis en haard uit door het zweet, wij zetten hier maar vast de eettafel op de slaapkamer in verband met hoog water... Tis echt niet normaal wat hier in een paar weken tijd aan water uit de lucht is komen vallen, het lijkt de zondvloed wel (moeten er nog beesten mee, ik kom ze wel halen bij jou!)

Anyway, de werkdag zit erop (foeiii), deze mama gaat naar huis (met kaplaarzen aan.. en ja overdrijven is ook een vak........ waarbij over drijven dan wel weer leuk is, met al dat water)

Fijne dag verder!
Groetjes, Susan

Terug
Bovenaan