A
Anoniem
Guest
Hoi,
Hoe is het?
Je vroeg nog hoe mijn babytje het tot nu toe doet...
Alles ziet er tot nu toe goed uit, we hebben bij 12w~3dgn een uitgebreide echo en nekplooimeting gemaakt en dat zag er allebei perfect uit.
Stiekum mogen we een sprongetje maken dat dit kindje niet dezelfde afwijking heeft als Ninthe*.
Van het weekend werd de stress ff te erg, ik kon weer op mijn buik slapen, kon mijn buik inhouden en dan voelde het net alsof mijn buik leeg was.... vanmorgen heeft mijn vriend gelijk het ziekenhuis gebeld en we konden gelijk terecht bij de dienstdoende gyn voor een echo...
Het kindje doet het nog steeds perfect, is lekker druk en het hartje klopt goed.
Volgende week hebben we weer een uitgebreide echo en gaan we naar onze eigen gyn.
Het blijft spannend en doodeng, maar we gaan door, ik zit nu in iedergeval weer op een roze-wolk en denk dat ik het wel volhoud tot volgende week.
Dat wat je moeder zei, die opmerkingen ken ik ook....ik snap wel dat de mensen wat gereserveerder worden maar toch, wij willen ook dromen en praten over sokjes en pakjes etc....
T is bij ons zo erg ge-escaleerd dat we geen contact meer hebben met 1 van mijn vriend zijn oma's.
Die ziet Ninthe* ook niet als haar achterkleinkind, en ik vind gewoon, zie jij haar niet als een echt "persoon" dan respecteer je ons ook niet...zulke mensen ben ik liever kwijt dan rijk....
Ze noemen haar ook vaak een doodgeboren-kindje of een late miskraam?!?!?!?!?!?!!?
Nou je kan me niet kwaaier krijgen, Ik heb 46 uur liggen bevallen en onze dochter heeft ruim een uur op eigen krachten geleefd... het was een heel gezeur met het gemeentehuis, maar wij hebben nu ook een geboorte-akte en een overlijdens-akte van haar, en niet wat ze ons eerst mee wouden doen een "akte van een levensloos geboren kind"
Maar ja, de maatschappij gaat niet zover als dat wij dat doen....
ik zal er nog graag door willen krijgen dat mensen die een uitvaartverzekering hebben, zich kunnen verzekeren tegen dit soort dingen... en niet zoals het nu is, voor 24 weken alles zelf dokken...
De wet zou aangepast moeten worden, en uitvaartverzekeringen zouden een pakket moeten hebben dat elke vrouw die "bevalt" van een kindje, dus niet dat ze gecurreteerd worden, zich kan verzekeren om het kindje een waardig afscheid te geven, en niet dat wat nu nog vaak gebeurt ouders afstand doen van een kindje omdat ze het niet kunnen betalen.
Hoe is het verder met jou???
Liefs Randy