Voor Indy

A

Anoniem

Guest
He meis!

Oh ik weet precies wat je bedoeld, ook ik zit me compleet gek te maken, gek bij de eerste IUI had ik dat helemaal niet, maar ja toen was ik ook zo ziek van die overdosis oestrogeen dat ik alleen maar zoiets had............wanneer gaat dit over. Wanneer ga ik me weer normaal voelen. Was helemaal niet bezig zoals nu.

Ik voel ook constant rare gevoeltjes in mijn buik, zo heb ik het nog nooit gevoeld, nog steeds gevoelige tepels, ben hondsmoe de hele week al..........en koffie staat me ineens tegen.
Maar het lijkt mij allemaal nogal snel, ik bedoel ik ben nog niet eens over tijd. Zou dat zo snel al te merken zijn?
dan denk ik, ik zal wel last hebben van mijn darmen, mijn tepels voel ik wel eens meer voor mijn menstruatie, dat ik zo moe ben al wel aan het weer liggen, en heb veel gewerkt en ben te laat naar bed gegaan. Koffie is wel eens meer niet lekker.........
aaaaggggghhhhhrrrr . inderdaad hoe bedoel je zenuwachtig en hoopvol

Mijn lichaam heeft me wel vaker flink gefopt. Maar ja nu word er wel heel veel gedaan ineens om een zwangerschap op te wekken zal ik maar zeggen, de hormonen, het zaad brengen waar het zijn moet dus tja de hoop ligt stiekem toch ook weer iets hoger bij me!

Zei daarnet nog tegen mijn man: Schat ik weet het niet hoor, maar ik voel wel hele rare dingen in mijn buik............hij zei toen: Wacht nu maar af, anders word het straks weer zo'n teleurstelling, je maakt jezelf compleet gek. Tja maar ja wat doe je eraan he!

Dinsdag is het twee weken geleden, de inseminatie, wanneer kan ik dan echt gaan denken, het zal toch niet waar zijn?
mag geloof ik als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben eens een testje gaan doen.

Gaan wij dan precies gelijk op!

Oh Indy ik hoop het ook zo, voor jou en voor mij..............................nog even wachten meisje en dan weten we het. (heel diep van binnen denk ik, nee hoor het is helemaal niet zo, niet zo raar ook na meer dan 3 jaar elke maand weer een domper)

Sterkte met wachten!

en we en

Hé meiden,

Wat spannend voor jullie allebei!
Ook ik ben nu aan het wachten, na het slikken van Clomid tijdens mijn vorige menstruatie. Er zaten twee eitjes klaar en mijn vriend en ik hebben goed ons best gedaan dus aan onze inzet zal het niet liggen(...)!
Ik moet de 13e eigenlijk ongesteld worden dus nog een weekje. Maar ik voel niet echt iets. Ja soms gevoelige tepels en veel afscheiding maar dat heb ik al veel vaker gehad en ik denk nu maar het is vast weer niets anders maak ik mezelf alleen maar gek.
Veel succes met wachten, enne, er moet toch zeker bij één van ons iets moois groeien!

Liefs astrid

he cynthia en aslan,

Wat een spannende tijd zeg. Ik hoop echt dat jullie ons over een tijdje goed nieuws kunnen vertellen
Ik duim voor jullie

knuffel van kreeftje

He Cynthia,

Nog steeds geen rode duivel te zien. Ben wel steeds bang dat ik hem aan
voel komen ,maar dan ebt dat gevoel ook weer weg. Steeds naar de wc
rennen en even gluren of het toch alweer zo ver is. Maar gelukkig nog
geen duivel gesignaleerd. Ben de hele dag wat wazig misselijk geweest,
maar ook dat gevoel is nu over. HELP!!! Ik weet het niet meer!!!

Waarom duuurt wachten zo lang????

Morgen is het twee weken geleden dat de IUI heeft plaatsgevonden...dus
als ik morgen nou eens niet ongi word...dan wordt de kans ook iets
groter dat ik zwanger ben.ARGH!! Ik word er gek van.

Ik ben normaal altijd stip op tijd (of zelfs te vroeg) maar ik weet niet wat voor een werking de hormonen hierop hebben.

Toch maar gewoon afwachten dan maar?? En Cynthia hoe is het met de
spanning bij jou?? Houd je het een beetje vol? Of heb je ook last van
enorme chaotische trekjes en concentratieprobleempjes, omdat je alleen
maar met één gedachten in je hoofdje zit? Of ben ik de enige die zo'n
rare tiks heeft?

En Aslan...voor jou breekt is dus ook een spannende tijd aan de gang!
Echt spannend allemaal hé? Hoe voel jij je nu? Heb je er een goed
gevoel over?

Meiden ik zal heel hard voor jullie duimen! En het moet gewoon lukken (bij ons alledrie!!!).

Heel veel liefs van Indy enneh...we houden elkaar op de hoogte hé?

Hoi Indy,

oh, wat spannend allemaal hé. Ik hoop echt voor je dat er geen rode duivels om de hoek komen kijken morgen! En dat je misselijkheid wer wegebt, dat kan natuurlijk hé. Je hoeft niet per sé continu ziek te zijn. (positief bekijken!)
Ik voel me eigenlijk niet anders dan anders. Theoretisch gezien zou ik nu toch wel vrij snel zwanger moeten raken, maar na 2,5 jaar van teleurstellingen probeer ik maar nergens op te rekenen. Maar stiekem hopen doe ik natuurlijk wel...
Ik probeer er ook niet continu mee bezig te zijn. Maar vandaag was ik even in de Prenatal voor een cadeautje voor iemand anders en als je dan al die dikke buiken ziet, dat is toch wel even slikken hoor.
Maar gelukkig heb ik ook een erg leuk vooruitzicht, ik ga namelijk over 7 weken trouwen, met alles er op en er aan! Dus een hoop geregel en erg leuk om naar uit te kijken. Eén voordeel dat ik niet zwanger ben geraakt de afgelopen maanden: ik pas nog in mijn trouwjurk! Maar als het nu raak zou zijn dan zou ik dus 10 weken zijn met de bruiloft. Is ook wel weer erg leuk om het dan bekend te maken dus zou eigenlijk té perfect zijn!
We houden elkaar op de hoogte, veel succes!!!

groetjes Aslan

Terug
Bovenaan