voor indy

Hoi Indy,

Bedankt voor je reactie.
Ik moet inderdaad ook gaan spoelen omdat mijn zuurtegraad niet goed is. Zou te zuur zijn.
Hoe gaat dat spoelen in zijn werk? Moet dat dagelijks of alleen voordat je gemeenschap hebt?
Hoe lang heb jij het moeten proberen met spoelen? Mij lijkt het zo raar dat de zaadjes dan wel ineens door zouden kunnen?!
Geeft dat spoelen altijd meteen resultaat of moet dat echt eerst een paar maanden?

Moest jij elke maand terug voor zo'n samenlevingstest?

Sorry voor de vele vragen, moet volgende week pas weer naar de gyn.
Kan er op internet weinig over vinden!

Hoe is het nu met jullie?

Liefs Anne

hai Anne,

Ja spannend allemaal hé? Vooral als je niet weet wat er gaat gebeuren.
Leuk is het allemaal niet maar ik zal je er wat meer over vertellen. Zelf heeft het bij mij niet geholpen en daarom bleef er maar 1 optie over: IUI. Heb nu drie behandelingen gehad, zonder gewenst resultaar.Hoi Je moet dan steeds 1 uur (of 2 uur) voor de samenleving spoelen. Deze vloeistof breng je naar binnen met een soort canule (misschien heb je ook al eens gespoeld met lactosid???) De dag erna moet je dan naar het ziekenhuis en dan wordt de test na samenleving gedaan en kunnen ze direct zien hoe je zuurgraad is. Dit hebben we een paar keer moeten herhalen, tot mijn eisprong was geweest. Toen dit nog steeds niet het gewenst resultaat had, zijn we begonnen met IUI.

Heel veel sterkte volgende week en als je vragen hebt, dan hoor ik het wel! Groetjes Indy

Terug
Bovenaan