voor Indy

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve Indy,

Ik moest toch zo hard lachen om jou stukje dat je zo graag wilde kotsen als een reiger. Het klonk allemaal zo grappig.

Ik wil volgende week in mijn vakantie ook zooooooo graag kotsend boven de wc hangen, DAN heb ik echt een TOP vakantie. Ik wil wel gewoon met smaak kunnen blijven eten hoor, want we gaan natuurlijk niet koken  maar we laten ons eens helemaal verwennen en gaan onbeschoft iedere avond uit eten, een patatjes halen tussendoor is ook errug lekker. Als het kotsen maar erna is, dan heb ik er nog van kunnen genieten.

Ik begrijp heel goed dat je onzeker voelt van het feit dat je geen kwaaltjes voelt. Je wilt zo graag hé dus je let echt overal op. Maar het hoeft niet hoor.
Van de Progestan bolletjes (die gebruik je toch ook hé) kan je ook zwangerschapkwaaltjes krijgen, zoals pijn in je borsten bijv.
Dat is de ellende van die dingen, je kan wel wat voelen maar waar is het van.
Voel je ook geen steekjes in je buik of een menstruatieachtig gevoel? Ik lees van een hoop meiden hier dat ze dat voelen in de wachtwkn.

Maar dat wil ook helemaal niets zeggen.
Toen ik na de 1ste IUI zwanger was (7 wkn miskraam) voelde ik tot aan de testdag HELEMAAL niets, nada. Ik heb toen eind van de ochtend een test gedaan (mijn man was aan het werk) want ik kon het echt niet meer houden van de spanning. Ik had zoiets van; ik doe het gewoon, dan zie ik dat hij negatief is en kan ik gewoon relaxt  op de  wachten. Dan zit ik niet meer zo in de spanning van zou het misschien..................
En wat denk je.............2 dikke vette strepen. Ik liep toen helemaal te stuiteren van de blijdschap. Ik voelde me het zelfde als anders.
De pijn in de borsten kwam daarna pas, ze werden steviger en harder. Voor de rest had ik helmaal geen kwaaltjes, tot aan aan de miskraam niet.
Dat gevoel, van een positieve test in je handen houden, is zoooooo geweldig. Dat wil ik zo graag nog een keer meemaken. Ik heb er een mooie foto van gemaakt toen en ik kijk er nog vaak met weemoed naar.

Dus, hou moed die laatste spannende dgn. Zolang de  niet arriveren is het een goed teken.

Enne, over die verslaving kan ik wel meepraten, ik ben ook al aardig op weg verslaafd te raken. Maar ik weet nog net maat te houden, ik lees wel heel vaak even snel of er wat nieuws is, maar het reageren beperk ik meestal tot 1x p.d.

Nou, het was weer een heel lul verhaal. Ik hoop dat je tijd hebt om het te lezen, maar dan moet je weer snel naar je man toe hoor. Geef hem ook maar wat extra aandacht. heeft hij ook verdiend.

Kruimel

Oh, nog 1 vraag;

Jij hebt 2 embryo's terug geplaatst gekregen omdat ze niet van TOP kwaliteit waren. Van wat voor kwaliteit waren ze dan? Ben er wel erg benieuwd naar eigenlijk.
Die van mij was 8 cellig en die kwalificeren ze als GOED. (nu word ik weer onzeker).
Dus misschien heb jij wel 2 hele goeie in je buik zitten. Vind het trouwens nog steeds raar   van het zh, het blijft nog steeds jullie eigen keuze. tegen ons hebben ze 100x gezegt dat 2 niet veel meer kans maakt op 1, van welke kwaliteit ze ook zijn.

Ik hoop het van je te horen, want ben erg benieuwd.

Terug
Bovenaan