Voor Ineke2

A

Anoniem

Guest
Ha Ineke,
ik zag in het berichtje over nog meer jonge moeders, dat jullie 27 maanden er over hebben gedaan, en toch spontaan zwanger...ik krijg er gelijk een beetje hoop van!   hoe heb jij dat ervaren??? wij zijn in ronde 18...en willen zo graag een kindje...groetjes, Emmie

hoi emma,

voor ons was iedere maand dat ik ongi werd ook weer een teleurstelling maar in het begin hadden we het heel erg druk en veel andere dingen aan ons hoofd maar toen dat allemaal klaar was en we alles goed voor elkaar hadden begonnen we na te denken dat het wel erg lang ging duren allemaal maar we dachten dat het stres was en ik was nog flink ziek geweest vorig jaar zijn we toen naar mijn cyclus gaan kijken en die was gewoon perfect om de 26 dagen ongi maaar ik wist niet wanneer mijn eisprong was toen we dat wisten heeft het toch nog een halfjaar geduurd we waren er te veel mee bezig en toen ik de laatste keer ongi was hebben we gezegd we gaan er ons deze maand niet mee bezig houden we hadden het erg druk met feestjes enz en toen bleek ik zwanger kon het eerst niet geloven maar ik heb het gezien en gehoord en alles lijkt goed met de kleine kruimel
ik wil tegen je zeggen denk lekker aan andere dingen hoe moeilijk het ook is
en hoop dat je ook spontaan zwanger word
veel liefs ineke 14 weken zwanger

Terug
Bovenaan