Voor ineke75

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Wat onwijs rot van die miskraam zeg! Ik hoop dat jullie het samen een beetje kunnen verwerken? Hoeveel weken was je als ik  vragen mag?

Heb idd wel wat verschijnselen maar wil er niet te veel aan denken anders maak ik mezelf helemaal gek! Denk ook steeds dat er een griepje heerst (hihi)!

Voelde jij dan al gelijk dat je zwanger was voordat je een positieve test had?
En weet jij misschien of je ergens in de winkel een test kan kopen die je al kan doen voor je nod? Mijn nod is nl volgende week dinsdag maar zaterdag is het natuurlijk vaderdag dus wil dan eigenlijk al testen!

Sterkte ik hoor wel weer van je! Liefs isa.

Hoi Isa,

Ik ben 23 maart gestopt met de pil, de 26e bloeding gehad. De 1e echte ongesteldheid was op 27 april. (vanaf de 23e verloor ik bruin bloed en heb dus geteld vanaf de dag dat ik echt bloed verloor). Ik dacht dus vorige week donderdag 6 weken en 2 dagen zwanger te zijn.
We waren een weekje in Belgie toen ik de 30e dag van de cyclus had bereikt zonder ongesteld te worden. Wel had ik aldoor last van menstruatiepijn en meer afscheiding waardoor ik chagerijnig werd omdat het niet doorzette...De 25e mei heb ik dus de 1e test gedaan. Er verscheen een licht streepje. De 26e nogmaals getest en deze streep was duidelijker.
Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik een daboek bijgehouden en toen ik dat later terug las bleek dat ik vlak na de bevruchting (volgens mij) 1 nacht haast niet in slaap kon komen en de 2 nachten daarna heel onrustig heb geslapen. Verder af en toe last van mijn maag, niet echt misselijk ofzo. Het voelde wat grieperig, echter lustte ik nog steeds koffie en dat lust ik anders niet wanneer ik grieperig ben. Verder stond af en toe opeens het eten me tegen.
Daarnaast had ik nog af en toe steken in mijn buitenste schaamlippen (sorry klinkt ene beetje raar). Waarschijnlijk omdat deze meer doorbloed raken.
Dat is wat ik terug kan halen. Oh ja, mijn vriend viel het op dat mijn borsten harder aanvoelden, ikzelf merkte dit verschil niet eens maar hij dus wel.
Bij de (inwendige) echo bleek dat het al snel na de bevruchting weer is misgegaan,  dus mischien daarom dat ik verder niet veel verschijnselen heb gehad.
Het is natuurlijk bij iedereen anders maar ik vind het zelf wel prettig om terug te lezen en zo jezelf  en je lichaam ook beter te leren kennen.
Ik wens jou nog even  veel sterkte bij het wachten op de NOD en hopen dat hij  rustig voorbij gaat....en de roze wolk mag verschijnen!
Ik heb dus twee  belgische testen gedaan. (we maakten er  toen ook nog grapjes over...).  Je kunt via internet ook testen bestellen, weet niet in hoeverre deze betrouwbaar zijn maar het lijkt me dat alle testen toch goed getest worden van te voren.  Ook bijv. wehkamp heeft ze gewoon in hun assortiment.  Heb verder wel gehoord dat die van de kruidvat ook goed zijn?
Zo, dat  was weer een heel verhaal.

Groetjes Ineke  

Hey meis,

Bedankt voor reactie. Ik heb mn eerste huwlijkskado al binnen....
een zwangerschapstest! Spannend! Over 6 dagen is mn nod
voel nog niks. Ben alleen erg moe en moet veel plassen.
Kunnen jullie het samen een beetje aan weer? Liefs isa.

Terug
Bovenaan