Voor Inge en alle anderen.

A

Anoniem

Guest
Dank jullie wel voor de lieve en bemoedigende berichtjes!

En Inge;ik heb idd een korte cyclus van 22 dgn soms 24 dgn.
Wat betreft de IUI:eek:p dag 10 van mijn cyclus moet ik een follikelecho laten maken(kijken ze hoe de eitjes rijpen)dit schijnt "gewoon" een inwendige echo te zijn. Daarna krijg ik hormoon injecties om ze goed genoeg te laten rijpen. na 2 dagen(ongev)levert mijn vriend(dan net een dag mijn man!!!)zijn zaad in en dat wordt een uur of 4 "bewerkt" zodat ze goed genoeg zijn en dan moet ik komen om het zaad in te brengen. dan is het 10 tot 14 dgn wachten op de nod.
Het schijnt allemaal erg mee te vallen,maar we vinden het natuurlijk erg spannend!
Hopelijk werkt het.

gr. petra

hoi Petra,

Had ook al soort gelijk berichtje achter gelaten onder je laatste berichtje.

Vind het balen dat het weer niet is gelukt voor jullie maar ik vind als ik het uitleg stukje hierboven lees het wel "goed en positief" klinkt, oke leuk is het niet maar fijn dat het tegenwoordig allemaal mogelijk is ja toch?!

Daarom wil ik je alvast heel veel succes toewensen maar ik zal je voor die datum nog wel tegenkomen hier op het forum.

groetjes: Chili x

He chili,dank je wel!!
idd zijn we erg blij dat de wetenschap zover is dat het nog allemaal kan.ik ben er zelf ook nooit vanuit gegaan dat het zomaar even zou lukken, al hoop je het wel,natuurlijk.Er zijn teveel voorbeelden in mijn omgeveving bij wie het niet snel lukte,dus wat dat betreft voorbeelden genoeg.

Voorlopig ben ik nog wel even op het forum,tot de 19e dan zijn we 8 dgn naar egypte op honeymoon,dus in elk geval tot en met de terugplaatsing horen julli nog van mij!!
gr.petra

Hoi Peetje,

Bedankt voor je uitleg! Jeetje, geen kattenpis lijkt me, ik hoop idd dat het meevalt. Betekent dat dat je pal voor je bruiloft die hormooninjecties krijgt?
Wel mooi symbolisch, dat jullie kind de dag na de bruiloft kan worden verwekt! Misschien is dat het wel, wil het niet 'buitenechtelijk' verwekt worden, haha!
Nog een vraagje: als jij zo'n korte cyclus hebt, is dag 10 dan niet een beetje aan de late kant? Zeker als er dan pas 2 dagen later teruggeplaatst wordt?
Nou ja, de dokters zullen het wel het beste weten, nietwaar?

Je hebt het over voorbeelden. Is moeilijk zwanger worden bij jullie dan misschien ook een familiekwestie?

Lieve Petra, ik hoop dat dit voor jullie het ei van Columbus is en dat jij eind van de maand een blijde boodschap voor ons hebt!

Veel liefs, inge

Hoi Petra,
Poeh, wat spannend! En dubbelop, aangezien jullie ook nog gaan trouwen. Ik hoop dat je de IUI op je trouwdag een beetje uit je hoofd kunt zetten en alleen maar GENIETEN!

Liefs,
Zon

Terug
Bovenaan