voor inge flausman

Hoi Inge,

Hoe gaat het met jou, ik las dat jullie binnenkort beginnen met ivf spannend hoor.
Ik heb een vraagje want wij gaan as dinsdag naar het umcg voor de 1ste gesprek. Want bij mij moet worden gekeken of een microscopische operatie kan om de eilieders te openen maar nu hoor ik als je eerst een gesprek hebt en dat het wel maanden kan duren voordat er echt wat wordt gedaan is dat ook zo?

gr. Sabrina

Hoi Sabrina,

Ik weet dat je dit berichtje voor Inge hebt geplaatst maar ik loop zelf ook in het UMCG. Wij zijn in nov 2005 voor een 1e gesprek geweest en hebben afgelopen dinsdag de terugkoppeling van alle onderzoeken gehad. Dus in totaal binnen 3 mnd. Ik moet nu nog een kijkoperatie, die krijg ik binnen 6 weken. Ik vind dus dat ze best snel werken, ja nu hoor toen ik zat te wachten op vervolgstappen duurde het mij allemaal veel te lang maar al met al is 3 mnd wel heel snel, toch?
Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar ik dacht in elk geval dat ik je dit even moest doorgeven.

Groetjes Scorpy

hallo,

Als ik het goed heb dan is inge op wintersport vakantie. Waarschijnlijk reageert ze daarom niet.

Ik hoor niet meer thuis op dit forum maar lees heel vaak mee omdat ik 10 jaar in het zelfde schuitje heb gezeten als jullie. Ik herken erg veel en dat is weer goed voor mijn verwerking van alles. (hoop niet dat jullie dat erg vinden)

Groeten pinklady

Hai,

Ik heb deze operatie ook gehad en er is 1 eileider geopend bij mij waarna ik meteen zwanger was. (mk na 8 wkn. helaas).
Ik heb hier helemaal niet lang op hoeven wachten hoor. Binnen een paar weken was het gefixt. Ik hoop dat jij ook snel aan de beurt bent!
lfs ing
ps ik was inderdaad skien in frankrijk.

Terug
Bovenaan