Voor Inge Flausmaus

Heee Ing,

Las je verhaal op Msn, wat fijn dat het zo goed is gegaan in het ziekenhuis, klopt even wachten voor bloed prikken maar voordat je het weet sta je weer buiten. Hoop zo dat het gaat lukken de iui voor jullie. Ik zal heel hard voor jullie duimen ok.

Liefs Mick

hai!

Wij hopen ook dat het snel gaat lukken. Het voelt allemaal zo onwerkelijk. Ik ga elke dag netjes naar het ziekenhuis maar eigenlijk besef ik nog niet echt waar we mee bezig zijn.

Ik vind het heel fijn dat jij voorrang krijgt op de IVF lijst. Samen zwanger is het doel he!!
Als je de terugplaatsing toch nog in het UMC krijgt dan zien we elkaar misschien wel.

lfs inge

Dat zou wat zijn he Ing, samen zitten in het umc met onze dikke buiken en elkaar daar dan tegen komen!! Echt geweldig zou dat zijn, we gaan gewoon visualiseren en dan komt dat gewoon ook uit.. Het is voor ons nog even afwachten, ben echt benieuwd wat er straks uit de test zal komen, ik bedoel als ze straks bloed prikken wat de waarden zullen zijn, en daarna zal er wel besloten worden voor ivf, ik denk dat het na onze vakantie allemaal gaat gebeuren. Half april is dat of eind april. Het blijft in ieder geval heel erg spannend. Ik houd je zeker op de hoogte..

Spreek je snel weer, liefs van mij

Terug
Bovenaan