Voor Inge Flausmaus

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ingggeeeeeee,

ALLES ZAL GOED KOMEN OK OOK VOOR JULLIE, OOK AL VIND JE HET SOMS ZO ONTZETTEND ZWAAR OM DOOR TE GAAN, NIET OPGEVEN WIJ GAAN SAMEN OP HET DAK STAAN, ALS HET RAAK IS OK, EN ALS HET NIET RAAK IS GAAN WE DAT OOK DOEN........

.....

MAAR IK GA ER VANUIT DAT HET RAAK IS OK, DUS DIE VERDRIETIGE EMOTICONS ZAL IK NIET MEER TOEVOEGEN ALLEEN MAAR HELE POSITIEVE....

.....

WE GAAN ZO POSITIEF MOGELIJK ZIJN HIER VOOR ELKAAR, GEEN NEGATIVITEIT MEER OK, JIJ EN IK EN ALLE ANDERE TE GEKKE MEIDEN ZULLEN ZWANGER WORDEN OK, DIE WENS ZAL UITKOMEN OF JE HET WIL OF NIET, HAHAHAHA

HEEL VEEL LIEFS VAN MIJ

EN UITEINDELIJK KOMT HET ALLEMAAL GOED.

HOOP DAT HET NOG EEN BEETJE MET JE GAAT, IK DENK AAN JOU..

Hoi meiden!

Dat is 1 ding wat zeker is!
Blijf absoluut goede moed houden. Ik wil jullie even een hart onder de riem steken.
Na bijna 2 jaar, en in de medische molen gezeten te hebben zijn wij er afgelopen zaterdag achter gekomen dat ik zwanger ben. Op de spontane manier. Ongelooflijk maar waar. Ik besef het nog steeds niet zo. Je verwacht het niet, en toch is het gelukt.

Meiden, ik hoop dat ik het virus aan jullie kan overgeven en ik zal ontzettend hard voor jullie gaan duimen!

Liefs van Lena x

Je bent een lieve schat Mick!! Ik kan gewoon niet beschrijven hoe fijn dat je me altijd weer weet op te beuren!! Het vertrouwen is er nog wel hoor maar het geduld is echt een beetje aan het opraken. Nou ja je weet wel..............
Ik zie het allemaal wel. Nog 1,5 week wachten en dan weet ik of we nog een keer moeten ofdat er misschien een wondertje is gebeurd!
xxxx

Bedankt voor je oppepper Lena! Ik heb dit in December ook meegemaakt. De dokter zeggen het kan niet of de kans is nihil en toch is het dan ineens zover!! Ik vind het super voor jullie!!

Lfs inge

Geen dank hoor liefie, kan me zo goed voorstellen hoe je je soms moet voelen, elke keer die teleurstellingen is ook niet niks, maar we gaan er gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat komen. Kijk Lena is nu ook zwanger super hoor, van harte gefeliciteerd, echt heel erg leuk en te gek voor jullie, dat is ook voor ons weggelegd hoor Ing.

liefs Mickey

Absoluut meiden!
Ik ben er zeker van overtuigd dat het ook voor jullie is weggelegd.
Ik ging er op een gegeven moment negatief mee om, en durfde niet meer erin te geloven dat het voor ons weggelegd zou zijn. Ik stelde me al een toekomst voor zonder kinderen, zover zat ik al in mijn gedachten. Eenmaal in de medische molen, heeft me een enorm gerust gevoel gegeven, en heb ik het naast me neer gelegd, van we zien het wel wat er gebeurd. We hebben 1,5 maand geleden een huis gekocht, waar we natuurlijk intensief mee bezig zijn geweest, dus niet meer stil gestaan bij de kinderwens. En je ziet het...... het is raak.

Meiden, absoluut moed houden, het komt met jullie ook zeer zeker goed!

Liefs van Lena x

Hi meiden,

Zit hier een beetje rond te kijken en zie ineens jullie namen nog staan.
Jemig meiden dat jullie hier nog schrijven, had zo gehoopt dat jullie inmiddels ook
bij een zwanger forum zouden zitten.

Besef wel wat een gelukkig mens ik ben hoor, ben 10 februari bevallen van een dochtertje, Annique. Zij was 4 weken te vroeg maar gelukkig was alles goed en gaat alles goed.

Voor mij gaat de tijd zoooo snel, maar voor jullie zal dat vast niet zo zijn, dat realiseer ik me maar al te goed, kon soms wel het idee hebben dat een volgende ongi maanden op zich liet wachten, bah.

Wil jullie toch een hart onder de riem steken, had er zelf ook absoluut niet op gerekend en toch zwanger geworden en nu een mooie gezonde dochter.
Wil jullie hiermee niet de ogen uitsteken hoor, maar gun jullie dit van harte en hoop jullie hier over een tijdje niet meer tegen te komen.

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan