Voor Inge Flausmaus

A

Anoniem

Guest
Ohhh, wat een goed nieuws. Ik kreeg helemaal kippevel!  Wat zullen jullie blij zijn!
Misschien dat je je mij nog kunt herinneren van het Forum Als het wat langer duurt. Daar heb ik samen met jou (en vele anderen) rond gedwaald. Net als jij ben ik na  IVF/ICSI aangeteld.
Weet even niet meer van wanneer Mette is, maar het zal niet veel tussen zitten  met onze Marit (30 juni 2007).

Ook wij verwachten onze tweede, weet niet zeker of je dat allemaal meegekregen had..
Wij verwachten dit wonder rond 12 juli 2008, Marit is dan net (tja, of niet) 1 jaar. Wij hebben voor haar een andere kamer gemaakt. Met hierop een ledikantje en een kledingkast. Natuurlijk de aankleding, maar de schilderijen en haar eigen dingetjes neemt zij mee.
De babykamer laten we verder in tact en hier staat dan ook de commode. Dus wij hebben geen extra commode aangeschaft. Ook hier is de aankleding zoals schilderijen veranderd.

Het heeft voordelen want ik heb verder de baby uitzet nog. Neem aan jij ook. De zwangerschapskleding heb ik ook weer aan... Hahahah, dus dat heeft zo zijn voordelen!
Dat het erg druk voor ons zal worden als de kleine er bij is, dat is zeker! Maar wat zijn wij blij!

Ik ben ook heel blij voor jullie! Probeer zoveel mogelijk te genieten!

Liefs, Juffy

Haaaaaaaaaai!

Jeeee dan ben jij er snel bij zeg!! Het hoe of wat heb ik even niet meegekregen. Marit en Mette schelen 4 dagen dus dat is heel weinig. Ben je weer door icsi zwanger geworden?? Ik weet het echt even niet SORRY!!!

Wat stoer zeg dat je alweer mama wordt deze zomer! Voel je je goed en loopt alles ok? Hoe ga jij Marit verschonen dan als je geen commode hebt? Ben er erg benieuwd naar! Toevallig ook aan de duowagen?

lfs ing

Hey Inge,

Nee, deze keer was het spontaan. Wij waren dan ook heeel verrast en heeel verbaast. Maar super blij!! Vandaar dat het ook zo super snel is....

De zwangerschap is hetzelfde dan bij Marit. Ik ben net zo moe, gelukkig kan ik iedere keer als Marit slaapt ook gaan liggen. Verder wordt het nu zwaarder omdat ik nog maar even hoef, maar Marit toch ook haar verzorging nodig heeft. Daarnaast kruipt en/of loopt zij nog niet, dus moet ik haar iedere keer optillen. Heb de box nog hoog staan, maar het is een kwestie van dagen dat zij zich gaat optrekken. Dan zal deze toch echt naar beneden moeten, tevens ook het ledikantje.
Maar ik vind het super spannend! Is het een meisje of een jongetje? Hoe zal deze eruit zien? Hoe gaat het de kraamdagen verlopen ten opzichte van Marit. Heeft zij hier veel last van?

Ja, wij hebben een duowagen achter elkaar gekregen. Deze gaan wij als proef gebruiken en als blijkt dat we veel gaan wandelen met 2 mini's dan ligt in de planning een goede mooie nieuwe aan te schaffen. Deze is echt afgeleefd, maar ik wil eerst de praktijk ervaren.

Liefs, Nicole

Terug
Bovenaan