voor inge flausmaus

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

wil je even heel veel succes wensen voor morgen

misschien lees je het pas morgen maar ahct er net ineens aan

hoop dat jullie een mooie echo te zien krijgen

succes en laat je het ff weten??

liefs moekje en Ryan

Dankjewel!! Ik laat het zeker weten! om 11.15 is het zover dus ik mag mezelf nog even op zitten vreten.... Niks aan zo.

x ing

Oooooh, spannend!!

Heel veel succes en dat het maar een mooie echo mag worden!

Groetjes,
Laura

ik hoop dat alles goed is gegaan ing, ik heb in ieder geval voor jullie geduimt.

groetjes chimene

Na veel spanning mochten we vanochtend voor een echo! 11.15 was het zover. Helaas bleek mijn blaas te vol om het goed te kunnen zien dus moest ik de hele boel weer aantrekken om de boel weer leeg te maken (had ik net gedaan maargoed..). Toen weer de inwendige echo en het hartje blijkt te kloppen! De maat van het vruchtje klopt ook precies met de termijn dat ik zwanger ben.
We zijn een stukje gerustgesteld maar het blijft eng gezien het verloop van de vorige zwangerschap (kindje verloren). Ik mag woensdag weer komen voor een echo omdat ze zich goed voor kunnen stellen in het ziekenhuis dat het bijna onhoudtbaar is. Fijn dus.

X ing

Lieve Inge,

Echt super fijn dat je het hartje hebt zien kloppen en dat het vruchtje groot genoeg is. Toen dat bij ons bleek (wij hebben ook een vroege echo gehad) toen heeft de arts ons wel verteld dat de kans dat het dan nog fout gaat enorm klein is. Maar goed het blijft altijd een spannend iets, helemaal als je het al ooit meegemaakt hebt. Wel heel erg fijn dat ze met je meedenken en je woensdag weer mag. Dan hoef je maar een week te wachten. Geniet er maar van!!

kus

Linda

Hoi Inge,

Fijn dat je een goeie echo hebt gehad.
Ik hoop dat het een beetje de onzekerheid wegneemt.
Hopenlijk voor jullie woensdag weerr zulke mooie beelden.

Liefs Saskia

Hoi Ing,

Geweldig! Natuurlijk blijft het spannend, zeker gezien je vorige zwangerschap(pen). Maar we duimen hier allemaal voor je en dat moet wel helpen denk ik.

liefs Maris

Terug
Bovenaan