Voor Inge / Fuerteventura

A

Anoniem

Guest
Hoi Inge,

Wij gaan naar de plaats Caleta de Fuste, ong.15 min. transfer van het vliegveld af. Het bungalowpark heet Barcelo Club el Castillo en bestaat grotendeels uit bungalows, luxe en standaard, halfpension kun je extra boeken en ook all-in kun je boeken (kan ook evt. ter plaatse nog). Dit complex ligt direkt aan het strand en de baai van Caleta de Fuste, ook direkt aan de boulevard en dichtbij het centrum (300 meter), ideaal met (kleine) kinderen dus. Je kunt dit o.a. boeken bij Arke (wij hebben dit via Alltours geboekt en gaan via Munster, wonen in Enschede dus dat is voor ons lekker dichtbij). Staat ook wel (goed) beoordeeld op www.zoover.nl

groetjes,
xx Roos xx

Hoi,

Ik kom even inbreken...
Lijkt het jullie niet te warm daar voor jullie kleine hummeltjes??
Mijn ouders wonen sinds een jaar op fuerteventura. Ik ben zelf vorig jaar maart geweest en ik vond het erg warm. Misschien dat jullie dat anders zien maar mij lijkt het te warm voor zo een kleintje....???

Groetjes,

Frieda

Hai Frieda,

Dat idee speelt bij ons ook wel. We vinden het lastig om te bepalen. Veel mensen zeggen dat vliegen nu nog makkelijk gaat vanwege de leeftijd maar teveel warmte is ook niks. Mette is dan een maand of 9. Heb jij enig idee wat een mooie leeftijd is voor dit soort vakanties?

x ing

Hoi,

Nee hoor, is niet te warm lijkt me. In alle gidsen en internet staat een max.temp.in maart van 21 graden, is misschien hooguit een keertje 23 graden en dat is een lekkere temperatuur. We gaan juist naar de Canarische eilanden omdat het daar een gematigd en mild klimaat heeft zonder extreme uitschieters en al helemaal niet in maart. Normaal gaan we naar Egypte in maart en ook daar is het "maar" 25 tot 27 graden, maar leek ons toch al iets te warm voor de kleine, vandaar het minder warme Fuerteventura (als je pech hebt is het er maar hooguit 20 graden, dus zeker niet te warm)

groeten,
xx Roos xx

Wij zijn begin januari naar Fuerteventura geweest, Vera was toen 5 maanden.
En het was echt niet te warm hoor, gewoon rond de 23 graden. Het ging prima!

Terug
Bovenaan