Voor Inge hoe voel je je ???

Heeeee liefie,

Ik moet de hele tijd aan je denken, ook omdat je gisteren over moest geven  hoop echt dat je je wat beter voelt!!!

Jeetje hoe voel je je nu, nog steeds zo misselijk, hoop echt zooooooooo dat je zwanger bent lieve Ing , wat zou dat te gek zijn...

Sterkte en beterschap en ik denk aan je ok..

liefs en een dikke knuf van mij

Hoi Inge en Mick.

Inge wat spannend zeg!!!Hoe gaat het nu,heb je al kunnen testen oid????
ben zo benieuwd!!!!

Enne Mick,jij wilt niet ongesteld worden!!!!!!(grapje hoor)
Maar hoe komt het dat je al 7 weken   niet ongi bent geworden dan?

Ik duim voor jullie beide.
Veel liefs
Snoopy

Heeee Snoopy,

Alles goed met jou?? Ga je niet binnenkort met zwangersschapsverlof?? De laadste loodjes, spannend allemaal hoor voor jullie..

Ik heb getest hoor ben niet zwanger, denk wel dat mijn ongi er snel aan komt, zal wel ergens in mijn vakantie zijn.. Het is namelijk heel gek krijg meestal haarpijn, als ik het moet worden, had dat gisteravond ben wel opgelucht als ik het weer wordt, want dan kunnen we ook echt verder.

Spreek je snel weer ok, maak er een te gek paasweekend van ok,

Hoop wel snel wat van Inge te horen, hoop gewoon zo dat het goed met haar is!! Dus Ing als je dit leest we denken aan je hoor..

lfs en een knuf van mij

Hoi Ing,

Ik hoop, van de week te lezen, dat jullie geweldige paasdagen hebben gehad en dat er volgens jaar een kindje is, die erbij is om met jullie de paasdagen te vieren.

Heel veel geluk tijdens deze spannende dagen.

Liefs,

Marianne

Hoi inge

Ik ben nog steeds voor je aan het duimen en hoop zo dat het helpt. Iedereen wacht met spanning af....
Ik hoop dat je het nog een beetje vol kan houden dat wachten want dat is niet niks veel succes en hopelijk een +

groetjes rozemarijn

Hoi lieve meiden,

Ik ben helaas ongi geworden. Gisteren een paar druppels en vandaag brak het echt door.
Ik heb wel het idee gehad dat het heeft gepakt maar niet goed is ingenesteld. Ik heb namelijk er veel   kwaaltjes gehad maar van de week een hele beroerde dag en daarna vielen de kwaaltjes weg. (net als bij mijn miskraam) Ik had dus al een vermoeden dat het niet ok was.
Ik voel me heel erg zielig maar dat komt voornamelijk door de hormonen. We hebben lekker niets gepland en verwennen ons zelf een beetje met lekkere dingen.

Nu eerst op vakantie en dan de volgende poging. (we slaan er 1 over)

Bedankt voor jullie steun! Jullie zijn geweldig!!

lfs inge

Terug
Bovenaan