Voor INge, Ik hoop dat het goed met je gaat

Hoi,

Lief van je. Heb helaas geen goed nieuws. Vandaag de eerste druppels bloed gespot dus ongi is onderweg. Mijn man heeft te kennen gegeven dat het hem allemaal teveel wordt dus helaas hebben we de IUI even stop moeten zetten.

Hoe is het verder met jou?
x inge

Meisje toch............wat sneu dat het toch weer niet gelukt is...........heb zo voor je zitten duimen vandaag

Jee en het word hem nu even allemaal teveel? Logisch ook natuurlijk het is ook niet niets wat er allemaal gaande is natuurlijk.
Goed dat jullie even een maandje pauze nemen.

Hopelijk komen jullie samen wel deze maand weer op een punt dat je door wil en kan gaan. (dan ga je ook met hormonen beginnen toch?)

Laat het even los (makkelijker gezegt dan gedaan) neem de tijd voor elkaar en geniet weer eens gewoon van elkaar. Geen dokter die zegt waneer er wat moet gebeuren en laat gewoon je gevoel zijn beloop.

Komt natuurlijk ook nog bij dat jullie nu erg met het overlijden van je schoonvader bezig zijn.........ook dat moet verwerkt worden en hopelijk vinden jullie steun bij elkaar voor  alles wat je deze dagen bezig houd.

Echt er komen tijden dat je weer goed in je vel zit, je gelukkig voelt samen met (...) en ik zal zo hard duimen totdat ik er bij neer val dat jullie grote wens binnenkort in vervulling gaat. Niet de moed opgeven schatje..................het gaat echt ooit eens lukken!

Ik ben er voor je he! Maar dat weet je wel inmiddels

Houd je goed en ik spreek je snel weer!

Een hele grote dikke knuffel van Cynthia

Ach met mij gaat het wel zo z'n gangetje. Wel teleurgesteld dat mn eieren het ff voor gezien houden, tuurlijk wat traantjes weggepinkt. Moet zondag weer om te kijken of er toch iets groeit. Als dat zo is dan ben ik enorm blij, echt waar dan tracteer ik mezelf op een enorme ijscoupe! Maar INge, ik hoop dat het snel wat beter met je gaat! en anders schrijf je lekker alles op wat er door je heen schiet! Daar is dit forum voor!
EEn hele dikke knuffel

Sjanneke

Hoi lieve meiden,

Ik kan gewoon even niet meer positief doen. Mijn man heeft het over minimaal een half jaar geen IUI. We hebben afgesproken over een maand de stand van zaken te bekijken. Hij is nu erg emotioneel en is voor het eerst naar een psych. geweest dus hij zal er over een paar weken alweer heel anders tegenaan kijken. Ik heb zelf een aantal jaar geleden een flinke burn out gehad en je kan dan gewoon niet rationeel denken en beslissen. Kwestie van tijd. De dood van zijn vader en de reoganisatie op zijn werk enz enz zitten hem ook erg dwars. Hij is niet zo'n prater en het moet er een keer uit he!

Sjanneke die ijscoupe gaat er echt komen hoor meissie! Ik weet het echt zeker! We mogen dan die hards zijn hier op het forum maar ook voor ons komt het goed.
Cynthia ik heb bewondering voor je positiviteit na  3 jaar proberen. Echt heel knap!

lfs inge

Terug
Bovenaan