Voor Inge

A

Anoniem

Guest
Hoi Inge,

Hoe was je vakantie in Zweden ??? Ik had er nog niets van gelezen. Hopelijk heb jullie het naar het zin gehad.

Wij zijn druk in de tuin aan de gang geweest. Alles buitenom geschilderd. We zijn afgelopen weekend naar vrienden van ons geweest, die stonden op de camping. Was retegezellig. Vandaag zijn we in huis nog weer aan het schilderen geslagen. Moest ook gebeuren, en het was toch niet zulk florizant weer. Aankomend weekend gaan we nog BBQ-en bij vrienden van ons en dan is het maandag weer de harde werkelijkheid. Dan is het over met de pret. De 19e heb ik mijn NOD. We zullen wel weer zien. Hoe staan bij jullie "de zaken" ervoor ???? Ik hoor het wel weer.

Veel liefs Biaggi

Hé Biaggi,

Nee, als ik schrijf wordt het altijd zo'n lap tekst dat ik alles buiten het onderwerp zwanger worden maar weglaat.

Maar het was heerlijk! Woningruil is echt onze manier van vakantie houden! Super huis en tuin, eerste week bijna niet weggeweest. Daarna lekker gefietst, met de trein naar Stockholm geweest en een dag de auto van de buurman (!) geleend. Toen zijn we naar een schitterend natuurreservaat geweest. En nu al weer 2 weken aan het werk, beuuuu.

Zo, jij geeft een hele nieuwe dimensie aan het woord klussen... haha. Zijn jullie er straks helemáál klaar voor!

Ik had de eerste dag van mijn vakantie mijn ei. Die dag was ook ons woningruilgezin nog over de vloer, dus dat werd héél zachtjes klussen in de logeerkamer, waar ook ons zoontje sliep... Afijn, erg ons best gedaan, maar helaas pindakaas. Zit nu in ronde 6 en heb morgen mijn nieuwe ei. Dus we hebben het er weer druk van.
We zijn nu de natuur een handje aan het helpen met vruchtbaarheidskruiden van een magnetiseur. We shall see!

Dat schiet alweer op voor jou! Heb je wel goed je best gedaan, meisje? Ik heb mijn NOD 26 augustus, een dag nadat mijn ventje 40!! wordt.

Knuffels van Inge

Terug
Bovenaan