Voor Inge...

A

Anoniem

Guest
Hoi Inge en hubbie,

ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor morgen. Weer een slapeloze nacht denk ik voor jullie. Hopelijk hebben ze goed nieuws. Ik lees regelmatig even op je weblog en kan niet anders dan respect voor jullie hebben. Zoals jullie je erdoor heen slaan, moedig hoor.
Heb je helemaal niet een dag gehad na de operatie dat je dacht: ik bel een verloskundige en die moet maar even met een doptone komen om te luisteren hoe het met het kindje gaat? Jee, dapper hoor, ik zou op zijn van de zenuwen.

Is je man nu elke dag thuis? Of ben je door de weeks alleen? Gezellig hoor dat-ie een beetje klust in huis en jou lekker verzorgt. Jullie moeten het tenslotte toch samen doen.

Nogmaals veel sterkte morgen en hou de moed erin hoor!!

Dikke knuffel,

Ingrid

Hoi Ingrid,

Bedankt voor je lieve bericht!!!! Vandaag is inderdaad de dag en ik heb niet echt super geslapen. Ik voel me vrij rustig maar toch ook een beetje raar.
Mijn man is ook deze week de hele week thuis. Ik mag nog niks zelf doen waaronder trappen lopen dus hij zorgt voor me. Volgende week gaat ie halve dagen werken.

Ik heb geen verloskundige en ik denk niet dat de professor komt met zijn doptone hahaha! Nee dat wilde ik ook niet. Ik wilde de rust bewaren. Je kan toch niks doen.

Ik laat vanmiddag weten hoe of wat maar dat kan even duren want we moeten om half 3 pas in Leiden zijn.

lfs ing

Hoi Inge,

Heel veel succes vanmiddag, ik zal aan jullie denken!

groetjes Jos78

Hoi Ing en partner,

ook vandaag zijn we in gedachten weer bij jullie!
Wederom zal ik een kaarsje branden,

Veel sterkte,

Liefs XX

Ik hoop dat alles goed is met jullie ukkie.
Je zal nu inmiddels wel meer weten.
Wat een rottijd 14.30 dan zit je er de hele tijd tegenaan te hikken.
Wij zijn vanmorgen met onze dochter nog in het LUMC geweest, 2 uur gedaan over een stukje van een half uur
Wonen jullie een beetje in de buurt van het ziekenhuis?
Je zal er nog regelmatig heen moeten neem ik aan.

Liefs Rene

Terug
Bovenaan