Voor Inge

A

Anoniem

Guest
Hallo ,

Hoe gaat het met je???? Wij hebben een prachtige dochter ze heet Robina.
Ze is mnet 41 weken en 1 dag geboren. Ze is 47 cem en weegt 2730 gram.
Alles gaat goed met ons.

Maar ik heb een vraag aan je weet ben er vroeg bij maar dan weet ik van hoe en wat.
Want mijn vraag is wanneer heb jij aangegeven dat jullie voor een tweede wilden gaan. Want jij hebt toch ook ivf gehad??? Moet je dat namelijk ruim van te voren aan geven ivm met een wachtlijst???? We zijn er nog niet mee bezig uiteraard maar vindt het wel fijn om het te weten van hoe en wat. Maar we gaan eerst genietejn van deze wonder natuurlkijk.

gr. Sabrina

Hallo ,

Hoe gaat het met je???? Wij hebben een prachtige dochter ze heet Robina.
Ze is mnet 41 weken en 1 dag geboren. Ze is 47 cem en weegt 2730 gram.
Alles gaat goed met ons.

Maar ik heb een vraag aan je weet ben er vroeg bij maar dan weet ik van hoe en wat.
Want mijn vraag is wanneer heb jij aangegeven dat jullie voor een tweede wilden gaan. Want jij hebt toch ook ivf gehad??? Moet je dat namelijk ruim van te voren aan geven ivm met een wachtlijst???? We zijn er nog niet mee bezig uiteraard maar vindt het wel fijn om het te weten van hoe en wat. Maar we gaan eerst genietejn van deze wonder natuurlkijk.

gr. Sabrina

Hai Sabrina!

Wat geweldig dat Robina er is! Leuke naam ook! Mette was ook 47 cm (2690 gram) dus ook een klein moppie maar ach dat halen ze wel weer in!!

Even een antwoord op je vraag. Als je op wil voor de 2e begint het circus weer opnieuw. Je komt onderaan de wachtlijst en er worden weer wat testjes gedaan. Zo moesten wij weer opnieuw prikken voor hiv ed. Nu is het zo dat wij wegens mijn overgang een spoedindicatie kregen en dus niet op de wachtlijst hoefde maar normaal gesproken hadden we een maand of 4 op de wachtlijst gemoeten. Maargoed voor die tijd eerst dus nog even een gesprek, bloedprikken enz. Als we geen spoedindicatie hadden gehad waren we zo 4 tot 6 maanden bezig geweest voordat we weer konden starten. Zelfs nu we per direct moesten duurde het 1/2 maanden voordat we ook echt alles weer geregeld hadden en konden gaan spuiten. Tevens hebben veel ziekenhuizen een sluiting in de zomer en met kerst waardoor de boel vertraagd. Mijn advies zou dus zijn om het een half jaar voorafgaand aan het moment dat je weer wil beginnen jezelf te melden voor een afspraak.

Gr.Ing

Terug
Bovenaan