Voor Inge

Hoi Inge,
Hoe gaat het met je? Al wat beter?
Heb je nog last van je buikje? En hoe is het nu met je mannetje?
Ik hoop snel wat van je te horen.
Veel liefs Ang

Hoi meissie!
Met mij alles ok. Ik ga na de nacontrole van dinsdag weer aan de slag hoor. Ik heb het idee dat dat wel gaat lukken. Het is niet overbodig geweest om rust te nemen want het zeurt langer door dan ik had verwacht.
Mijn man wordt toch niet geopereerd en komt donderdag thuis. Hij moet hier nog minimaal een maand op zijn rug liggen. Het wordt zwaar ook voor mij omdat ik overal alleen voor sta maar we zijn blij dat hij weer thuis komt.

Hoe is het nu met jou????

Liefs Inge

Hoi meiden,

Sorry dat ik hier even 'inbreek' maar Ang stelde net de vraag toen ik het dacht, telepathie?!

Fijn Inge dat je je weer beter voelt en goed de rust hebt gepakt die je nodig had. Super dat je mannetje niet geopereerd hoeft te worden en zelfs do.dag al thuis komt!! Hoef je ook niet steeds meer op en neer naar het zh en is ie strakjes lekker dicht bij je! Wel heftig zeg, min. een maand plat...misschien helpt een leuke foto van jou tegen het plafond!

Flaussiemausie sterkte!

Voor jullie beiden liefs van Suus

Hoi Inge,

Dat is eigenlijk toch wel heel goed nieuws he meid. Dat je mannetje niet geopereed hoeft te worden en lekker al donderdag naar huis mag. Het is natuurlijk niet fijn dat ie plat moet liggen de komende maand, maar hij is wel lekker thuis bij jou!! Dat is het belangrijkste toch? Wel fijn denk ik dat je weer aan de gang gaat. Maar van de andere kant. Ik begrijp best dat je lekker bij je mannetje wilt blijven heel de dag. Maar ik wens je verder heel veel suc6 en hou me op de hoogte oke? Met mij gaat alles okeej hoor.

Enne Suus.
Je mag gewoon inbreken hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Veel liefs allebei ANg

Terug
Bovenaan