Voor Inge!

Hoi Inge,
Het is al even geleden, maar wil je bedanken voor je reactie. Nu ik een miskraam heb gehad, zit ik toch wat minder op het forum. Zo af en toe reageer ik wel eens.
Jullie hebben ook wel het nodige meegemaakt. Mag ik vragen hoe oud je bent en of je al kinderen hebt? Het lijkt me ook heel moeilijk om 2 keer het hartje te hebben zien kloppen en daarna een miskraam te krijgen. Je bent zo blij als je ziet dat het goed gaat, en dan moet je er weer afscheid van nemen. Wij hebben de miskraam nu wel een plekje gegeven, en gaan met frisse moed er weer tegenaan.  Bij de  volgende menstruatie bel ik weer naar het ziekenhuis en gaan we starten met de 2e IUI behandeling. Je hebt het helaas niet voor het zeggen, maar ik hoop toch dat het op niet al te lange termijn gaat lukken, want mijn leeftijd tikt ook al aardig door (35 jaar).
Ik wens jullie ook heel veel sterkte en hoop ook snel goed nieuws van je te horen.
Groetjes Jeanette

Hoi Inge,
Het is al even geleden, maar wil je bedanken voor je reactie. Nu ik een miskraam heb gehad, zit ik toch wat minder op het forum. Zo af en toe reageer ik wel eens.
Jullie hebben ook wel het nodige meegemaakt. Mag ik vragen hoe oud je bent en of je al kinderen hebt? Het lijkt me ook heel moeilijk om 2 keer het hartje te hebben zien kloppen en daarna een miskraam te krijgen. Je bent zo blij als je ziet dat het goed gaat, en dan moet je er weer afscheid van nemen. Wij hebben de miskraam nu wel een plekje gegeven, en gaan met frisse moed er weer tegenaan.  Bij de  volgende menstruatie bel ik weer naar het ziekenhuis en gaan we starten met de 2e IUI behandeling. Je hebt het helaas niet voor het zeggen, maar ik hoop toch dat het op niet al te lange termijn gaat lukken, want mijn leeftijd tikt ook al aardig door (35 jaar).
Ik wens jullie ook heel veel sterkte en hoop ook snel goed nieuws van je te horen.
Groetjes Jeanette

Hee Jeanette,
Ben blij om te horen dat je de miskraam voor nu even een plekje hebt kunnen geven. Het blijft moeilijk op bepaalde momenten maar het hoort op een gegeven moment bij je.
Ik wordt in april 32 en we hebben helaas nog geen kinderen. We zijn nu ruim 3 jaar bezig voor de eerste.
Ik kan me voorstellen dat je leeftijd je dwars zit. Maargoed lichamelijke leeftijd en werkelijke leeftijd kunnen verschillen dus zorg dat je in shape blijft. Veel verse groenten, fruit, sporten enz. Ken je Suus nog van het forum? Die was ook 35 toen ze zwanger raakte en ze heeft nu een jongen en een meisje. Je was nu al vrij snel zwanger dus dat zegt ook echt iets over je vruchtbaarheid toch!?
Ik hoop ook echt dat je meer geluk gaat hebben met de IUI dan wij. (6 pogingen helemaal niets)
Je bent nu in ieder geval ook zwanger geweest dus dat geeft ook weer een beetje vertrouwen in je lijf.

Kop op he! Ook voor ons gaat het ooit lukken!! Als je niet veel op het forum komt maar af en toe wel je verhaal kwijt wil dan ben je altijd welkom op mijn log hoor.
http://wensweb.web-log.nl/
lfs ing

Terug
Bovenaan