Voor Inge82

Hoi Inge,

Ik las hier en daar dat jij zwanger bent geworden na de eerste ICSI poging.
Ik ben wel benieuwd wanneer jij wist dat het goed zat? Had je in die twee wachtweken al signalen van je lichaam en zo ja welke? Durfde jij op het moment supreme wel een test te doen?

Ik ben benieuwd naar jouw verhaal.

Groetjes Marieke

hoi Marieke,

Ik moest in de wachtweken 2x bloed prikken en ik moest utrogestan innemen.
Mijn wachtweken waren eigenlijk 3 weken! Ik ben in Belgie geweest voor icsi.
Voor de uitslag van bloed prikken moest ik bellen naar de gyn. Hij zei dat er een kleine verhoging was van HCG. Maar dit kon ook komen door de pregnyl die ik nog moest prikken.
De tweede week weer bellen voor de uitslag. en weer iets verhoogd, maar dit betekende nog niet dat ik zwanger was. (gaf me wel hoop natuurlijk)
Utrogestan stelt ook je menstruatie uit las ik op internet en je kon er ook misselijk van zijn.
Ik was ineens 1 dag heel erg misselijk. Ik heb `s avonds getest en die was positief! Dat was na 2 en een halve wachtweek. 5 dagen later weer bloed prikken en die uitslag was definitief.

Maar na de terugplaatsing had ik wel een opgeblazen gevoel. Mn broek ging bijna niet meer dicht en ik lustte ineens geen koffie meer. Dat was een teken dat er iets anders was dan anders.
Ik had wel gewoon het gevoel ongesteld te worden met buikkrampen e.d

Heb jij ook ivf of icsi gehad??

groetjes inge

Hoi Inge,

Grappig om te lezen dat ieder verhaal weer anders is.
Ik hoef helemaal geen bloed te prikken en mag/moet aanstaande zaterdag een thuistest doen. Dat is twee weken na de terugplaatsing van 2 embryootjes.

Wij hebben ICSI gedaan in Duitsland.

Ik heb alleen Pregnyl gebruikt 36 uur voor de punctie.
De hormonen die ik nu nog gebruik zijn Utrogestan (6 stuks per dag).
Verder gebruik ik niets.

Op dit moment voel ik me eigenlijk wel heel erg goed.
Ben wel moe maar dat kan ook door de spanning komen.
Het enige dat er anders is is mijn opgezette buik.

Hoe voel jij je nu?
Hoe lang ben je zwanger?

Groetjes Marieke

Terug
Bovenaan